Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Har dere noen eksempler på gjerrige venner og bekjente? Her er mine verste:

• Logg inn for å svare
332 svar til dette emnet

#321 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 18 mars 2015 - 14:29

En tidligere ekssamboer av meg var gniten med penga...

Jeg fikk utbetalt under 5000 i måneden siden jeg var student og jobba par helger i måneden. Han hadde 100% fast jobb og utbetalt nesten 20 000 i måneden. Vi hadde veldig lave boutgifter der vi leide, strømmen var inkludert også.

Alt skulle deles likt på midten, til og med utstyr som vår felles hund trang. Hadde jeg ikke penger, neivel da fikk ikke hunden f.eks reflekssele slik at hunden kunne være synlig i mørket.

En gang måtte jeg begynne på nytt med p-pillene fordi jeg hadde bomma på hvor mange jeg hadde igjen før stipendet mitt kom. Siste p-pillen ble tatt to dager før stipendet kom. Så da var han sur for at vi måtte ha kondomsex til p-pillene var blitt tatt lenge nok. Rart at det bare er vi damer som holdes ansvarlig for prevensjonen.

Han handla mye til seg sjøl, jeg fikk ikke en gang bli spandert på nye truser enda jeg hadde hull i alle mine fordi de var blitt gamle.

Og kino kunne vi ikke dra på fordi som han så fint sa "Det er så kjedelig at vi ikke går på kino mer fordi du har så liten inntekt".

Bilen hans skulle jeg helst ikke bruke til skolen, fordi damer kan ikke kjøre bil. Han hadde ikke behov for bil mens jeg var på skolen pga. han sov etter nattarbeid.

Lista er uendelig lang, men da blir jeg aldri ferdig med å skrive. Kjekt kar å bo sammen med... Heldigvis er han jeg gifta meg med helt annerledes :-)

Anonymous poster hash: 768c1...34f

Forumtråden fortsetter under...

#322 Stridsmøy

Stridsmøy

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:

Skrevet 18 mars 2015 - 14:36

Jeg har fått en konvolutt til jul en gang med navnet til den konvolutten opprinnelig var til strøket over med en strek og mitt navn skrevet ved siden av. All gjenbruk er ikke like nødvendig...

Dette innlegget har blitt redigert av Stridsmøy: 18 mars 2015 - 14:39

#323 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 29 mars 2015 - 19:58

opp

Anonymous poster hash: 5572b...5e0

#324 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 29 mars 2015 - 20:10

Har begynt å lure litt på den ene venninnen min...
Vi er tre venninner som liker å gjøre ting sammen, ene er ufør, den andre tjener veldig godt.
Likevel forventer hun at denne uføre venninnen skal betale ALT. Syns det er helt merkelig!

Anonymous poster hash: ffa58...5a1

Hun vil sikkert ha litt igjen av skattepengene sine. (Var en spøk for de som ikke forsto det)

Anonymous poster hash: 3d5c3...a9f

Den var ikke noe morsom.

Anonymous poster hash: 54491...726

Jeg lo jeg,.... :-)

Anonymous poster hash: ddafe...71d

#325 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 14 juni 2015 - 16:58

Dytter :)

Anonymous poster hash: 1c17f...29b

#326 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2015 - 15:11

Dytter :)Anonymous poster hash: 1c17f...29b

og dytter :)

Anonymous poster hash: 1c17f...29b

#327 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2015 - 19:19

Handlet for svigermor på butikken jeg jobber i siden jeg får 50% rabatt, og hun skulle sette inn penger til meg i etterkant, hun visste at det ble ca 750 kr, men ringte meg for å få akkurat beløp, som var 748,90.. Helt alvorlig tenker jeg, helt ok å få inn akkurat det men jeg runder da alltid opp til høyeste?

Anonymous poster hash: 5776c...dc2

#328 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2015 - 19:26

Vel onkel han tar med seg alltid servietter, små poser med salt og pepper, tannpirkere etc når han har vært på cafe og restaurant og det er aldri han som betaler for maten han kjøper. I tillegg var han engang inne på en veikro og stjal toalettpapir for med seg inn på toalettet fylte han opp en tursekk med 6 ruller toalettpapir.

Jeg er flau over hans måte å være gjerrig på. Han betaler heller aldri for plastposene på butikken, men unnskylder seg med å si at han glemte å si at han behøvde poser når han handlet enda damen i kassen spurte om han skulle ha poser.

Anonymous poster hash: fbba2...8ae

#329 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 23 juli 2015 - 21:24

Var en venninne av meg, som inviterte meg og 2 andre venninner på middag. Vi hadde egentlig ikke tid denne dagen, men syns litt synd i henne siden hun alltid er alene. Hun fortalte at hun skulle lage hjemmelaget tomatsuppe. Vi spurte om vi skulle kjøpe med noe, men det skulle vi ikke tenke på engang, sa hun. Hun ville bare ha oss til å smake den hjemmelagde tomatsuppa, for hun ville servere den i ett selskap om den var vellykket. Vel, vi kom, vi spiste, den var nydelig. Når vi skulle til å dra, så sendte hun oss en sms med sitt kontonr, og ba oss føre over 10 kr hver for suppa. 

Anonymous poster hash: 695e2...c0a

#330 pussigskrue

pussigskrue

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 709 Innlegg:

Skrevet 24 juli 2015 - 11:39

Dytter

#331 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 25 juli 2015 - 00:50

Dytt

Anonymous poster hash: df805...7d2

#332 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 25 juli 2015 - 02:55

Ei venninne inviterte meg til å bli med i Eventyrfabrikken med hun og dattra hennes, og så hjem til henne etterpå.

Hun mente jeg skylte henne penger ettersom hun hadde betalt for meg.. Man betaler bare for barns inngang, slik jeg har forstått det.. Og etterpå skulle hun ha 300kr for bensin for at jeg satt på med henne hjem. En kjøretur som tar max 10 minutter..

Samme venninna maste på at typen min skulle kjøre henne hit og dit, noe typen min ikke orket. Siste gangen hun maste om dette sa hun at hun kunne betale for seg. Dette var i starten da jeg ble kjent med henne og syntes litt synd på henne da hun sa hun skulle betale for seg. Typen min gikk med på det og kjørte for å hente henne. Måtte vente i 15 minutter før hun kom (på tlf sa hun at hun var klar..) og ikke visste hun hvor hun skulle (???). Fant til slutt stedet hun skulle av og før vi faktisk rakk å stoppe bilen smatt hun ut uten å i det heletatt si takk eller hadet.... Har ikke så mye kontakt med henne nå for å si det slik... :P

Anonymous poster hash: 2a76a...dc9

#333 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 769 911 Innlegg:

Skrevet 25 juli 2015 - 03:37

For et par år siden hadde jeg vors hjem til meg før vi skulle på byen. Ene venninna mi spurte om hun kunne ta med seg en venninne. Noe som var helt greit. Hun virket hyggelig og grei, så tenkte ikke noe galt om henne. :)

Helt til ca 2 måneder etter jentekvelden/vorset hjem til meg! Hun kontaktey meg og lurte på om hun kunne komme å hente vindunken hun hadde lagt igjen til meg.

Hun kom aldri og jeg hørte aldri noe fra henne. Så vindunken gikk i søpla.

Anonymous poster hash: ad917...e6f

Annonse