Gå til innhold

Er 25-årsdagen storfeiring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så usikker! Etter hva jeg har skjønt så er 25-årsdagen sånn halvveis stor dag, at det skal feires litt mer enn "vanlig", men ikke like mye som 30 osv...

 

Uansett, min mor har spurt meg lenge i forveien om hva jeg ønsket meg og jeg tenkte kanskje at det betød at hun ville kjøpe gave spredt over flere måneder slik at kostnadene ikke ble så store. Idag spurte jeg om hun kunne betale for et kurs jeg skal ta (hobbykurs) og hun sa at det ble for dyrt og at hun ikke hadde tenkt å bruke mer enn x antall kroner på meg. Disse kronene er akkurat like mye som det jeg pleier å få til jul.

 

Så det jeg da lurer på er, er 25 bare en helt vanlig bursdag og at jeg ikke skal invitere til "større-enn-vanlig"-fest. Gikk på folkehøyskole da jeg fylte 20, så jeg har ikke feiret den heller.

 

Hvis det er sånn at 25 ikke er noe særlig, så vet jeg ikke om jeg orker å stelle i stand selskap egentlig. Vurderte å leie en plass for å feire, men hvis det ikke er stort så vil vel ikke familie komme tilreisende?

 

Hvordan feiret dere 25?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feiret ikke 25-års dagen min som var i fjor. Da var jeg faktisk på jobbfest med jobben til gubben. Men jeg liker ikke oppmerksomhet så det å feire min egen bursdag unngår jeg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...