Gå til innhold

Når begynte dere 2. gangs mødre å få mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer bare på når det er "normalt" å få mage ved 2. gangs graviditet? At det tydelig viser at man er gravid liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk mage med en gang. Det var en av grunnene til at jeg testet. Vet det høres rart ut, men så var det for meg....

 

Den bare vokste, og det var ikke luft eller væske. Bare mage og ekstra pupper med en gang....

 

Første gangen kunne jeg bruke vanlige dongeribukser til ca 5. måned(brukte dette på 5 månederskontrollen, faktisk). Men andre gangen var det bare mammaklær med en eneste gang.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk mage i uke 12, men den forsvant liksom for å så å komme tilbake hehe, så var nok bare veldig oppblåst eller noe. Den viser nå da, og jeg er 20 uker på vei. Kan liksom skjule den med en god hettegenser. I begynnelsen følte jeg at jeg så mage hele tiden, mens nå tenker jeg hele tiden "den er jo ikke så stor..skal den ikke bli større...? ser jo ikke såå gravid ut" osv haha. Men sånn at man kunne antyde at jeg var gravid var vel hm uke 15-16 kanskje.. Og jeg var veeldig slank før jeg ble gravid så trodde egntlig det skulle vise før, men livmoren kommer jo ikke over skambeinet før uke 12 så er jo logisk at den ikke kom før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 6 merket jeg det selv (kunne ikke bruke de trangeste buksene mine lenger), men var tydelig for andre i uke 11-12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...