Gå til innhold

Viss dere kunne velge mor og far selv hvem hadde disse menneskene vært?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg kunne valgt så hadde min mor vært en med god humor, ikke en som tok seg nær av en vits. Hun hadde vært åpen og støttet meg i mine valg fremfor og kritisere meg for mine valg og avgjørelser. I tillegg så synes jeg hun skulle vært mer støttende, de gangene jeg har vært akutt innlagt på sykehus har hun kun sendt blomster og ikke sagt noe om at hu var redd jeg skulle dø som jeg kunne gjort ved et tilfelle.

 

Jeg tror at kvinner som Elisabeth Andreassen, Ingerid Stenvold kunne vært en god mamma for meg!

 

Når det gjelder far skulle jeg ønske at han var åpen, støttende, ikke diskriminerende og fordomsfull. Han snakker alltid nedlatende om mennesker som har sagt han imot.

Jeg tror at menn som Fabian Stang, Blomster Finn kunne vært bra fedre for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å se at jeg kunne fått noen bedre mamma og pappa enn det jeg har, så mamma og pappa (med sine positive og negative sider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysj,så stygg du er hovedinnlegger.

Ønsker meg ingen andre enn mamma og pappa.

Opplevd mye vondt med mamma,men aldri i verden om jeg ville byttet henne vekk med ei annen mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mamma og pappa. De er absolutt ikke like, men det er vel det som gjør at de sammen blir så gode foreldre og besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...