Jeg har historie med depresjoner, og ble "friskmeldt" første gang jeg ble gravid... [hopper nå fremover 3år, og er ikke lenger sammen med barnefar men har ny samboer og to barn på 2 og 3 år] jeg har i det siste blitt deprimert igjen, gråter mye og engster meg. humøret går i berg og dalbane i et sett, begynt å føle meg agressiv, og irriterer meg for "alt". hender jeg "kjefter" på barna, men sitter etterpå og gråter, de har jo ikke gjort no galt... men jeg er så sliten... og alt stanger i mot..
bor i en by hvor husleiene ligger over 8000kr om man vil ha en leilighet som har minst 2 soverom, og nå må vi flytte igjen.. huseier ville ikke forlenge leiekontrakta pga brannalarmen har gått for mye(hadde et uhell, det lå en strømpebukse på vedovnen som tok fyr og brannvesnet kom. og alarmen gikk en gang vi lagde mat) og hun synes vi ikke har det ryddig nok, ligger jo litt leker på stuegulvet om dagen, og mulig hun har sett sånne blå søppelsekker i gangen(hun nekter å ordne tømming oftere enn nå, har tømming kun en gang i mnd, så vi må kjøpe ekstrasekker fra kommunen og sette ut når de henter søpla våres), men kan jo ikke la de sekkene stå ute når det er fugler, katter og mus rundt her.. og samboeren min er sykemeldt, jeg går på avklaringspenger, så vi har ikke flust med råd.. er nå redd jeg må flytte utenfor byen, noe jeg ikke takler tanken på, er veldig avhengig av mamma og søstrene mine, har ingen andre venner, og utenfor byen går det så og si ingen busser, førerkort har ikke jeg eller søstrene heller.....
går rundt og er trøtt hele tida også, vil bare sove og rømme vekk fra problemer. jeg gjør så godt jeg kan for å være en god mor, men føler jeg ikke får dette til.. venter på å komme inn til psykologen igjen og klarer ikke prate med samboeren.. håper noen her vil være villig til å "prate" litt
Deppa, humørsvingninger, agressiv...... hjelp
Opprettet av
Anonym bruker
, jan. 27 2011 21:33
1 svar til dette emnet