Gå til innhold

Sjalu på gravid vennine!?!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg introduserte henne for Nuva Ringe som jeg selv har brukt i ett år. Nå har hun blitt gravid på den og annonserte dette i julen. Jeg ble skikkelig sjalu fordi jeg ikke blir gravid ved et uhell på den. Har samboer som ikke har gitt uttrykk for at han ønsker å prøve på barn, men som allikevel har sagt at han er villig til å beholde dersom det skulle skje et uhell. Jeg har ikke samvittigehet til å tukle med ringen, men merker at jeg gjerne skulle vært i hennes situajon.

 

Er jeg urimelig?

Noen som har blitt gravid på ringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg

 

Det er helt normalt å bli både sjalu og misunnelig, selv om en kanskje ikke bør si dette til henne. At du ønsker å være i hennes situasjon er jo forståelig, når du har et sterkt barneønske. Det er likevel beundringsverdig at du ikke "tukler" med prevensjonen, det fører ikke noe godt med seg.

 

Selv har jeg vært så sjalu at jeg nesten ikke har fungert normalt. Men da var jeg også langvarig prøver. Tror det er mange som sliter med slike tabu følelser, og det er nok viktig å være ærlig med seg selv og ikke fordømme deg selv. Du er da tross alt bare et menneske

 

Har du snakket med din samboer om det å få barn? Eller hvordan han ser for seg barn i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...