Gå til innhold

teit innlegg ,men...:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går så jeg et skikkelig pønkerpar (sorte klær,masse piercinger og knallfarger i håret) på tur med babyen sin. Det fikk meg til å tenke på hvordan de kledde på babyen sin:) Av en eller annen merkelig grunn, ja jeg vet....:)

Ser ikke for meg en liten jente i rosa klær med blonder, eller en liten gutt i lyseblått:)

Ser jo selv at det finnes mer nøytrale klær, men ser liksom ikke for meg det heller:)

Alt man skal lure på!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, jeg har venner av den sorten, og vel er kanskje klesvalget til den håpefulle ikke helt a4, men hva har det å si så lenge det er helt og varmt:)

Er ikke a4 sjøl, og ungene her har klær med bandlogoer, etc på, og vet du-de har vi kjøpt på h&m :P Men skjønner tankegangen din, slå deg til ro med at de høyst sannsynlig er gode foreldre som er like glad i babyen som resten av verden er i sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et vennepar som er fulle av tatoveringer, piercinger, arr og hva det måtte være. Datteren går i mye rødt og svart. Også finnes det barneklær for de medlitt spesiell smak, hodeskalle bilder osv.

Men hun går i mye rosa også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel det jeg så for meg, bodyer med hodeskaller eller med trykk av et eller annet metall band:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...