Gå til innhold

Kan sambo bli sur for antall sex-partnere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Grunnen til at han blir sur? Jeg kan tenke meg at det har litt med utilstrekkelighet å gjøre? Kanskje han er redd for at du har EN der ute som du synes er bedre enn han kanskje? eller kanskje flere? Er helt tydlig at han har fått en rar tanke i hodet sitt som han ikke klarer å riste av seg.... det er jo litt syns på han som ar dette så ille opp. men han har på ingen måte noen som helst rett til å behandle deg slik!

 

Hadde d vært min type så hadde jeg sagt rett ut at dette gidder jeg ikke! Si gjerne at DU mister respekt for HAN som holde på slik. prøv å snu situasjonen litt, og vit med deg selv at det er han og ikke deg som har ett problem her! IKKE la han manipulere deg til å tro noe annet. Han må jo være utrolig lite selvsikker så føler på dette her.

 

Når du prater med han så er det lurt å begynne me "jeg FØLER at" da blir det mindre å skylde på hverandre hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han virkelig norsk? Jeg vet at det er vanlig at menn fra land som Pakistan og Egypt føler seg snurt hvis dama har hatt noen før (de kommer jo fra en hel annen kultur), men en norsk mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk varselbjellene mine til å ringe HØYT!

 

Har en x som dreiv sånn med meg.. Han gnålte ikke om antall sexpartnere ene og alene fordi han var jomfru selv, noe han ikke turte å innrømme. Men jeg fikk høre det etterhvert, hvor horete jeg var og at han kunne ikke stole på meg som la meg så lett på rygg o.s.v.

 

....han ødela meg rimelig godt psykisk, for jeg var for ung til å holde fast på min egen selvrespekt...og trodde heller på han..

 

Jeg har ikke noe råd ang. hva du skal gjøre nå.. Men bare ikke la ordene hans gå inn på deg.

 

Du kan jo alltids spørre han om han har lyst å ha sex med deg igjen, eller om du ble for ekkel for han nå? Han kan ikke gå og si "æsj" og vise vemmelse, dersom han vil ha sex med deg....? Og klarer han ikke å ha sex med deg, så er jo dette klart helt feil mann for deg!!

 

Btw. Jeg har hatt sex med en 20 +++.. har ikke telling for å være ærlig :P Mannen min vet jeg har hatt sex med mange, men han er ikke interessert i å vite hvor mange.

 

....føler ikke det er en helt sunn reaksjon fra samboeren din, dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...