Gå til innhold

Min skyld at barnet min er funksjonshemmet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet min er funksjonshemmet, og det er min skyld ...

 

Jeg hater meg selv for at jeg er den som ødela barnet mitt, kommer til å gå i grava med hate ... Kan aldri tilgi meg selv for det jeg har gjort mot dette lille uskyldige barnet ... Jeg fortjener ikke han og er ikke en god nok mor ... Han blir aldri frisk og kommer nok alltid til å være avhengig av hjelp i det dagligelivet ...

 

Sliter veldig med å komme meg gjennom dagene, forfulgt av skyldfølelse.. blir jeg mer og mer deprimert og ikke minst sint .. Har ingen jeg kan vende meg til og fortjener i grunn ikke det .. jeg burde jo egentlig ikke klage ...

 

Tror du at barnet ikke blir skadet av et glass vin, en joint, en linje? Da tar du feil, Elsk barnet ditt allerede når det er magen din og ikke skad det ... det kommer til å få følger for resten av deres liv !!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si at jeg skjønner godt at du sliter med samvittigheten din. Og jeg skal ikke gjøre den verre for det virker som om du vet at du har driti deg ut.

 

Men nå må du tenke på barnets beste. Det du har gjort har du gjort, og det er ingen ting du kan gjøre nå for å endre det. Nå må du bare fokusere på å være den beste mammaen du kan være for barnet ditt. Jeg tror at den lille har det mye bedre om du klarer å tilgi deg selv og heller gjøre alt i din makt for at barnet ditt skal ha det bra framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvem har fortalt deg at du er skyld i ditt barns funksjonshemming???Kan jeg spørre om hva du har brukt og hvor mye? Det skal veldig mye til for at foster blir skadet og da er det alkohol pluss amfetamin som er det værste.Samt en del C-preparater.Vært interessant å høre hva du har brukt.Hilsen ei med mye erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...