Gå til innhold

Hvor stor er bleieparken deres???


Eurecaღmed spireღ

Anbefalte innlegg

Vi har nå 17 fuzzibunz

og 17blueberry bamboo

 

Har også snopt meg 2 itti bitti :)

 

Har også 4 formsydde og 5 lommebleier vi må selge unna som vi ikke bruker grunnet dem ikke passet enten oss eller babyen...

 

Jeg får stadig lyt å bleieshoppe :) Så kan vel ikke si et dette er et økonomisk valg her i huset og om jeg stadig kjøper nye er det vel ikke miljøvennlig heller... Men deilig for babyen, absolutt!!!

 

Så hvor mange bleier har dere ?? Jeg har jo da 36 til sammen som vi bruker nå, pluss de vi skal selge, men dem bruker vi ikke, så regner dem ikke med i bleieparken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

har maaaange brettebleier fra jysk, som ble brukt fra nyfødt til babyen ble aktiv=) med ullbukse på.

15 formsydde, popolini. di er absolutt di beste syns eg =) med ullbukse på, så lekker di aldri=)

13 fuzzibuns som skal/har blitt brukt i barnehagen=)

 

disse er alle fra storebror=) da lillesøster kom så kjøpte jeg i tillegg 2 fuzzibunser med blomster på, 2 applecheeks, og en ittibitti(?) ,men den liker jeg ikke.

 

begynte med tøybleier fordi storebror var allergisk mot alle typer engangsbleier, og så ble jeg bare hekta:P

di eg kjøpte etterpå til lillesøster blir kun brukt som "pyntebleier" om sommeren, bare måtte ha noe litt jentette:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 FB

4 itti

7 Sandys

3 BG formsydd

4 BG lommebleier

2 Covered Caboose

1 Fishnoodle

2 Muskut bambus

1 Thirsties ff

3 Muttaquin

1 GoodMama

 

38 stk i sirkulasjon......

 

og 7 Popolini, 1 Totsbots og 1 formsydde som ikke brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Her har det også samlet seg opp en del... Har vel ca 35, og da har jeg ikke regnet med brettisser og sperrelag. Men har to bleiebarn da så må ha en del ekstra. Greit å ha såpass at man ikke må vaske hver eneste dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Det er mange fine bleier, så jeg skjønner at du får lyst til å kjøpe... :) Fordelen er at man kan selge bleiene når man går over til annet/slutter med bleier. Det kan man jo trygt sagt ikke gjøre med engangsbleiene :P

Man får ikke igjen det man betalte for dem, men det er i alle fall miljøvennlig når man selger bleiene til videre bruk.

 

Det er sikkert greit å ha litt forskjellige bleier til forskjellig behov og bruk. (Noen for hjemmebruk og noen for barnehagebruk/når man er på farta). Greit å ha noen sånn at man slipper å vaske hver dag. Det er mer økonomisk og miljøvennlig å vaske en full maskin enn en halvfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...