Gå til innhold

Kan man anmelde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ei vogn via finn.no. Jeg har sms kontakt med selger og her kommer det tydelig frem at avtalen er at jeg setter inn penger for vogna på hennes konto, merker de med vognkjøp og får søstra mi til å hente vogna som er i en annen by.

Jeg holder min del av avtalen, men når søstra mi skal hente vogna sier selger at hun ikke har mottatt penger og nekter henne å hente vogna. Etter det får jeg ikke tak i henne.

 

Anmelder jeg dette til politiet? Har sletta meldingene ved en feil, men det må vel gå an å få utskrift av disse som bevis? Har kvittering på at vogna er betalt, da..

 

Ja, vet jeg burde brukt finn betalingsgaranti og alt det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå i banken og få utskrift, så har du bevis på at du har betalt det, også anmelder du dem når du har fått utskriftene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette bør du anmelde. Bare få kvittering fra banken din, så du er sikker. Utrolig mye svindel via annonser på finn.no, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo faktisk ta et par dager fra pengene overføres og til de er på mottakers konto.

Så hvis søstra de forsøkte å hente vogna samme dag eller dagen etter du overførte pengene, så kand et faktisk tenkes at mottaker ikke har fått de ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde du jo bare tape de pengene når du er så dum og forhåndsbetaler.. Skjønner ikke hva folk tenker med når de gjør det, er jo som å be om å bli svindlet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som 13.39 skriver her. Det kan ta en dag, men maks to normalt sett. Men det merkelige er jo at hun har avsluttet all kommunikasjon med deg. Jeg hadde anmeldt dette hvis jeg ikke hadde fått det jeg har betalt for. Denne personen bør jo stenges ute fra finn.no også. Hun/han ødelegger for andre seriøse brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 uker siden penga ble satt inn...

 

Der kom den vanligste dib-kommentaren, ja.. Jeg spurte om jeg kunne anmelde, ikke om du syntes jeg fortjente å tape pengene mine...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...