Gå til innhold

Hvem ligner barna deres på? Er det en generell enighet om dette, eller er det kun ditt personlige syn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes andre, dersom de synes noe annet enn deg?

 

Begge barna mine ligner på meg (ulik far), men minste ligner dessuten også endel på sin far. Men begge har sine fedres kroppsbygning og kroppsspråk/bevegelser.

 

Det er svært sjeldent noen som er uenig med meg i hvem barna ligner på. Får dessuten ofte høre at de er utrolig like hverandre, og i og med at jeg er eneste fellesnevner, så må det jo bety at de ER like meg.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har 2 barn med samme mann. alle sier at de ligner meg og det er sant.

kroppsbyggningen til eldste er likt faren. minste vet vi ikke ennå..er bare 3 mnd. begge har arvet mine trekk i ansiktet og enkelte trekk til min far og bror. f eks mörkere tone i hudfargen da mannen min er veldig lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er som snytt ut av nesa på pappaen sin. De er kliss like i sinn og skinn! Det eneste hun har fra meg er et lite opprom mellom fortennene. Nå venter vi en til når som helst. Jeg håper forsåvidt at h*n blir mer lik meg, ihvertfall i sinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sier at sønnen min er veldig lik sin far. Det har de sagt siden han ble født, er nå 2 år. Jeg klarer ikke å se det selv når jeg ser på dem, men ser det på bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har to barn.. de er 6 mnd.. og 7 år... dem er veldig like hverandre og sin far... det er noe alle syns.. jeg er helt enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kjenner meg best, synes han ligner på meg. De som kjenner faren best, synes han ligner på faren. Jeg synes ikke han ligner så veldig på noen av oss, men ser at han har enkelte familietrekk fra min side, mens ansiktsmimikken er ganske lik farens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstesønnen vår på 3 år er voldsomt lik sin far og hans slekt. De er lave hele gjengen, noe han også er og ser ut til å bli. Har min nese og munn, men thats it, hehe. Men han har mine særtrekk når det kommer til personlighet.

 

Yngste på 4,5mnd, er det jo tidlig å si noe på enda, men han ligner foreløpig bare på min slekt og meg. Han har også kroppen til min familie (lang gutt) Meste av min slekt er lange og slanke.

Han har også fått kløfta i haka etter min far, hehe:)

 

Det jeg har skrivd over her er det "alle" sier, å jeg er med tiden helt enig.

Må erlig si at det var noen perioder jeg ble veldig sår da alle sa at eldstemann bare lignet sin far, å ikke meg, men det har jeg klart å legge vekk nå. Han har sine trekk fra meg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min ligner på meg av utseende og har alltid gjort det. Er kanskje noen trekk fra faren, men det er liksom mitt utseende som dominerer. Og de mener de fleste andre også. Ser man på babybilder av oss kan man lure på om det er samme baby.

 

Nå er han bare 2, så hvem sin personlighet og kroppsbygning han har er litt tidlig å si. Han har veldig sterk vilje og kraftig temperament og det skjønner vi ikke helt han kan ha fra noen av oss. Vi kan riktignok være litt sta begge to, men ikke i nærheten av hva han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn har lignet på litt forskjellige i familien igrunn. Som nyfødt var han ikke lik noen , syns jeg. Som noen uker gammel, begynte han å likne min søster, og 5-6 mnd lignet han på faren min. Har også hørt at han ligner på broren til min mamma og sønnen hans igjen, altså min fetter. Men det er ikke noe jeg ser selv. I dag er han 2 år og 8 mnd og jeg syns han har øynene, nesa og blikket mitt. Han har munne til familien til pappaen hans og vi mener han har mer personlighet fra fars side av familien, mens ansiktstrekk har han mer fra min side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...