Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe brudekjole på nett??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har bestillt brudekjole fra nettet? Ble du fornøyd? Og hvilken nettsiden?

 

Hilsen kommende brud som ikke finner den "rette" brudekjolen;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestillte min hos http://www.glamdress.no/

da jeg gifta meg nå i sommer :)

 

Å den var RÅLEKKER!!!!!

 

Knall service å om du er usikker på målene så kan du ordne med korsett snøring bak slik at du kan justere den inn et hakk og ut et hakk :)

 

ANBEFALES!!!!

 

Fikk så utroli mange kommentarer for kjolen min for den var helt utsøkt å passa perfekt :)

 

Bruk god tid på kjolen din, jeg brukte faktisk 1 år på å finne den rette for meg å var igjennom brudesalonger å alt men neida postordre brudekjole ble det på meg å angret ikke et sekund!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for link;) Tror faktisk at jeg fant kjolen min der;)))))))

 

hvordan var forresten kjolen i str? Normal eller bør jeg gå en str opp eller ned???

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kjolen i str 36 med korsett snøring bakpå slik at jeg kunne justere den inn å ut om den ikke passa helt, satt som et skudd etter at vi stramma den inn ;)

Å anbefaler det samme til deg om du er usikker på str din :)

 

Jeg mailet mye med hun som driver nettbutikken å fikk kjempeservice :))

 

Min kosta nesten 5000 kroner uten frakta å det er sanneli billig for en splitter ny brudekjole istedefor å kjøpe brukt på finn om man tenker på å spare noen kroner :)

Å i utgangspunktet satt jeg med en kjole som kosta 14 000 kroner helt til jeg fant the dream dress der inne :0P

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en salong i byen å prøvde drømmekjolen min : maggie sottero louisa og den er såååå fin!

 

Søkte litt på nett å fant den på en amrikansk side og der kosta den 340 dollar det vil si 2020 og det var med porto!

De sender kjolen som gave så betalte vel 250 kr i gebyr.

 

Bestillte og det tok vel en 1 1/2 mnd så fikk jeg kjolen

 

Kjolen på brudebutikken i norge kosta 10.500 kr.

 

Vil anbefale å prøve kjolen i en butikk så bestiller du på nett .

Viktig at du tar mål å sender inn , for det gjorde ikke jeg og kjolen var for liten..Prøver nå å selge den på finn så skal jeg bestille en ny =)

 

moonbasabridal.com

 

lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har bestilt min kjole hos www.everafter.no Har ikke mottatt den enda så kan ikke si noe om hvordan den ligner bildet eller noe. Men har i allefall fram til nå fått utrolig bra service fra hun som driver butikken.

Forventer at den skal komme innen en 14 dagers tid (VÆÆÆ.....spennende) så kan skrive her hva jeg syns når den er kommet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant min brudekjole på finn. Ikke egentlig en brudekjole, men en hvit ballkjole med tilleggsfarge. Finner mye fint der som egner seg, min betalte jeg 2000 for.

 

Ble kjempefornøyd. Hehe, han som viet oss "snublet" i ordene, tror neppe han hadde sett finere brud på tingretten:p..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte på jkdress.com jeg. Hundrevis av kjoler så det tar tid og orientere seg. Jeg ville ha en enkel kjole så valgte en under "Evening dresses" i lys "brudefarge": Jeg og søster bestilte 3 kjoler tilsammen, kom på rundt 3000,- for alle inkludert frakt!

 

min kjole: http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4583

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt på lilly.dk. Hadde sett drømmekjolen der tidligere, så plutselig var den på salg! Sendte mail om målene mine og fikk anbefalt str. Venter på at den skal komme i posten... SPENNENDE ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 7 måneder senere...

:klemmer: HURRA Du trenger ikke å bestille fra utlandet, Jeg kjøpte original brudekjole hos nettbutikken abelone.no  Utrolig stort utvalg der til veldig bra prisr. De reklamerer med at de er :flagg: Norges største nettbutikk for Brudekjoler og bryllupsantrekk og tilbehør. De har til og med dåpskjoler om det skulle komme en liten prins :babygutt: eller prinsesse :babyjente:   :fnise:

 

De har også brudesalong med samme priser som på nettet...Utrolig  :nigo:  Jeg tok kjansen på å bestille på nett hos de da jeg bor litt langt unna dem og det angrer jeg ikke på. Kjempe service og hyggelige damer som jobber der når jeg forhørte meg med de før kjøpet både på mail og pr. telefon. Var litt usikker på størrelsen og de hjalp til med å sjekke målene på kjolen i forhold til mine mål. 

 

Leveransen var kjapp bare noen dager etter bestillingen kom brudekjolen og den satt perfekt på :nigo: Etter at jeg fikk brudekjolen gjorde jeg en ny bestilling. Da kjøpte jeg underskjørt, brudesko, slør, smykker og diademet til meg selv og antrekk til mannen min og til brudesvenn og brudepikene. Utrolig søte brudepikekjoler og de nydeligste brudepikesko jeg har sett.  Igjen superrask leveranse og alt passet perfekt så nå er vi klare for bryllupet vårt 

Leter du etter en rimelig kjole i god kvalitet og som ikke er kopikjole som mange av de andre nettbutikkene selger så er abelone.no stedet. De reklamerer med at de KUN har originale brudekjoler. De har stort utvalg av Brudekjoler i str 34-52, Tilbehør og alt til Bryllupet til veldig bra priser.  

 

Anbefaler en titt inn i nettbutikken de har veldig mye fint  :smilyblomst:

:strix:  :vinke:  :hoppe:  :blomst:  :hjerter:  :skya:  :strix:

 

Ønsker alle vordende bruder lykke til med valget

Hilsen en veldig spent Brud :wub:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...