Gå til innhold

Jeg har nå vært røykfri i...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 måneder og 2 dager!

 

Men du verden for en tid.. Jeg har gått opp 20 kilo, vært veldig humørsyk og irritabel på alt. Jeg taklet ikke å gå forbi mennesker som røyker uten å bli irritert på de (eller på at jeg ikke kan røyke). Jeg merker fortsatt bitterheten for de som røyker i gatene blandt folk, men det begynner smått å forsvinne.

Jeg er av typen som ikke drikker mye alkohol heller, men planen min var (omtrent 3 uker etter røykeslutt) å dra ut med noen venninner, for så å bomme en sigarett hos de, kun for å få "rusen". Vel, jeg har enda ikke vært på den turen, og nå vil jeg si nei om de spør om jeg vil ha en sigarett. Hehe, må le litt av mine tanker rett etter røykeslutt:) Glad jeg ikke har tatt en eneste sigarett eller noen annen form for nikotin siden jeg sluttet!

 

Håper alle dere som prøver å slutte klarer det også:) Husk, hver dag uten hjelper! Og det kan gå lang tid før irritasjonen er borte, men du klarer det til slutt; )

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig bra gjort. Jeg gikk selv gjennom hele graviditeten og prøvde å slutte. Klarte kun å redusere inntaket med noen sigaretter. 2 dager før datteren min kom var jeg nede i 1 om dagen. Dagen etter ble jeg lagt inn og hadde ikke muligheten til å gå ut. Merket jo at jeg hadde veldig lyst på men ble rådet til å ikke gå ut. Natten kom og jenta mi kom, når jeg gikk ut med henne dagen etter mistet jeg lysten på al nikotin. Ble irritert på de som blåste røyken i retning av oss. Det er 8mnd og 1 uke siden.

Har fremdeles tider hvor jeg har lyst på en røyk, men prøver å styre unna.

 

Man gjør sitt beste. Det må jo bare være bra nok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...