Gå til innhold

Andre som har en samboer som røyker marihuana?hvordan oppfører de seg?samme som på anonym og samlivsbrudd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger virkelig å høre om andre erfaringer om hvordan det er å leve med en som røyker hasj/marihuana.

 

Jeg har vært sammen med han i 6år nå og vi har to barn sammen,han er flink til å hjelpe til å rydde kjøkkenet og med barna men jeg tror ikke jeg orker mer av denne røykingen.

 

Han har kort lunte og når vi først krangler blir han skikkelig hissig,slenger fæle ting til meg som at jeg er dum,fæl,feit,stygg,hore,stakars barna mine som har en sånn mor,hater meg,fittekjærring mm..Dette sier han når vi har heftige krangler som ikke er så ofte heldigvis.

 

Han mener jeg ikke skal bry meg om det fordi han ikke mener det men at han ikke klarer å slutte å slenge dritt når han først har blitt så sinna.

 

Han har nå lovt å slutte men at han vil ta seg en liten joint en gang i blandt noe jeg tror han ikke klarer,han har som sagt røyket i 15år.

 

Han skulle slutte etter nyttår men bare utsetter,han sliter med å sove og blir sur og innesluttet her han sitter nykter,det er faktisk slitsomt for meg det også.

 

Andre som har opplevd det samme som kan dele erfaringer med meg?hadde blitt kjempeglad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en samboer som røyket hasj, jeg har alltid vært totalmotstander av det, så når jeg fant det ut var utimatumet hasj eller meg. For han var valget enkelt, nemlig meg. Tok han en gang i å "sprekke", siden fulgte regelmessige urinprøver for å bevise både for meg og seg selv at det gikk bra. Nå blir han rett og slett dårlig av hasjlukt om man går forbi noen som tar seg en joint på gata, og vi sitter her lykkelige med første barn i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...