Gå til innhold

Andre som ikke føler at fødselen skal starte når som helst


Smileymor

Anbefalte innlegg

Jeg føler ikke at noe er på gang i det hele tatt og det er 2 uker til termin. Og føler meg egentlig ikke så stor heller, eller at det er så tungt eller vanskelig... Men spør du meg om jeg gruer meg til fødselen så er svaret JA!! Har en på 2 år fra før av og ja jeg må vel si at det var jo ikke deilig å føde, men gleder meg også utrolig til å holde det lille nurket i hendene og få vite kjønnet :)

 

Hva tenker dere om ventetiden og om fødselen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler heller ikke at noe er på gang. Har 2,5 uke til termin. Følte ikke det sist heller. Da gikk jeg 7 dager over termindato. Da jeg først kjente noe, så var det i gang. Håper det skjer nå og, virker ganske slitsomt å gå og lete etter eller å ha tegn hele tiden uten at det fører til noe.

 

Håper egentlig på 2011-barn jeg, så jeg er litt innstilt på å gå litt over. Har en del å ordne nå også, nå som jeg har gått ut i permisjon, så har ikke tid til å føde enda :) Gleder meg veldig til det øyeblikket hvor jeg ser barnet mitt for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager til termin her, og er ganske på jakt etter tegn selv ja, men finner ingen! bare litt små-stikking nedentil, og jeg håper det kommer av at han fester seg eller noe (som han ikke hadde gjort ved forrige kontroll):) (er førstegangs så ikke noe erfaring fra tidligere..)

Har grua meg mye til fødselen jeg også, men nå gleder jeg meg mest til å få møte babyen vår, og har fått ordnet det meste, så alt er klart hvis det skulle starte nå :) men jeg prøver å innstille meg på å vente et par uker til ja, så får bare gå å vente og håpe og glede seg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har termin om to dager, men føler heller ikke noe er på gang/ har heller ikke sett noen 'tegn' på at ting skal skje snart. Førstegangsfødende her så vet vel egentlig ikke helt hva jeg skal se etter...:) Gruer meg til fødselen, men gleder meg enormt til den lille er her! Går hver dag og pusler litt hjemme. Tenker at 'Nå må jeg passe på å hvile, for kan komme til å trenge kreftene i natt...;) Hmmm utålmodig ja.....Lykke til aller dere andre som også går og venter nå!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var førstegangsfødende kjente jeg heller ingen tegn før det hele begynte. Denne gangen har jeg hatt masse kynnere i ca 2 uker nå. Jeg har termin i morra og er såå klar for å få dette unnagjort, komme oss hjem til jul.

Kynnerene er så vonde og magen blir stein hard, men de holder opp etter en stund. Kommer hver ettermiddag og holder på i ca to timer.

 

Men det skal nok skje noe snart :)

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er førstegangsfødende, og vet heller ikke helt hva man skal kjenne/føle...

Men er nå 7 dager over termin.... Å er gaaaanske så leii nå!! :( Ønsker jo at det skal være over snart, sånn at man er hjemme til jul!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg fødte 17. desember så min følelse om at ingenting var på gang var tydeligvis ikke så god. Men deilig var det å komme seg hjem i god tid før julaften og alt som skulle skje. Fødselen var unnagjort på 1 time og jeg dro hjem dagen etterpå for så å dra i juleselskap 2 dager etterpå. Jeg er i betrakelig bedre form denne gangen her og det er deilig!!!

 

Utrolig følelse å ha en liten en som knirker i armene sine igjen.

 

Lykke til til alle dere som skal føde, det er helt fantastisk å få den lille i armene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...