Gå til innhold

Han nekter å slutte å røyke hasj i leiligheten vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har røyket hasj i ca tre år, min kjæreste i ca ti.

Jeg er nå 20 uker på vei med en nydelig, frisk beibi.

Siden jeg fant ut at jeg var gravid i uke 5, har jeg febrilskt prøvd å slutte helt med hasjrøyking. Jeg gikk fra å røyke hver dag til å røyke en gang i uken. Jeg føler med helt jævlig, som ikke klarer å slutte helt.

Jeg vet jeg kan, men min kjæreste røyker og drikker som før, og nekter å slutte å røyke i leiligheten vår, selv når jeg er til stede.

 

Jeg vet jeg kan slutte hvis ikke han gjør det rett foran nesa på meg.

Det er respektløst og jeg blir deprimert og redd.

Jeg var sengeliggende i 10 uker, og til og med da kunne han ikke la være å røyke i samme rom som meg.

 

Kan ikke prate med noen om dette, så jeg prøver her.

Jeg vil så gjerne slutte, men klarer det ikke alene.

Klarer det ikke når det ligger rett foran nesa på meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en superegoist!!! Han tar jo overhode ikke hensyn! Hvordan skal det bli når ungen er født?? Skal han sitte å fyre bønner/bøtter i sofaen mens ungen krabber rundt?!

Jeg hadde flyttet om han ikke kuttet ut røykinga! Å ta vare på barnet er viktigere enn den ego-drittsekken der!! Dessuten er ikke akkurat røykehuer de beste partnerene... Been there, done that... Og ALDRI mer!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det jeg ikke helt forstår er at du sier du ikke klarer, visst du veit at du klarer om du bor alene, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke gjør det? Det er en pris og betalt. Enten kan du bo hjemme og ikke klare og slutte, evt kan det jo skade barnet eller du kan flytte ut, bygge deg selv opp, slutte og skape en trygg og sikker fremtid for barnet ditt.

 

Du skal bli mamma, vil du at barnet skal ha foreldre som driver med dop?

Skjønner dette er vanskelig, men når man er blitt gravid tar man ett valg om å beholde eller ikke beholde, å da må man slutte og tenke på seg selv. Det er barnet som gjelder, ta ansvar! Det er ikke snakk om å klare eller kunne, det er bare å gjøre det!

 

Jeg mener ikke å være dømmende eller noe slikt, men det er jo ganske åpentlyst at han ikke kommer til å endre seg om han fortsatt står på samme meningen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...