Gå til innhold

Barselgruppe i Langhus/Ski


venter nr 3 :-)

Anbefalte innlegg

Hei :-) Jeg har nettopp flyttet fra Bergen til Langhus med familien min. Jeg har en gutt på 4 år, en jente på 3 og en gutt på 5 mnd :-).

 

Ettersom jeg ikke kjenner så mange her ennå, vil jeg gjerne treffe andre hjemmeværende mødre i området. Håper det er noen som vil være med å finne på noe kjekt sammen!

 

Hilsen mor med tre små :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei, nå er det lenge siden du la ut dette innlegget, men hvis du fremdeles er interessert i nye bekjentskaper så skriv mailadressen din da, så tar jeg kontakt. Selv bor jeg også i området ski/langhus :) Mine barn er ei jente på 8 år og en jente på 6 mnd. :)

 

 

Hilsen mor til to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei hei :)) siden tråden ble dratt opp igjen.. hehe :)) bor i Oslo da, men er gjerne med på treff i området ski/langus hvis det fortsatt skulle være interessant :)) har ei jente på 14 mnd :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her. Nå bor jeg på Vinterbro, men det er nå bare et steinkast unna. Har en gutt på 6 og venter ei jente i Oktober.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Annonse

Hei alle mødre med små barn

 

Prøver å få i gang en gruppe for mødre med små barn, Hauketo/Holmlia/Kolbotn. Har selv en gutt på vel 1 år. Vi skal møtes onsdag 12/9 kl. 12 på Kolbotn torg kjøpesenter utenfor G- sport (lekekroken der). Se også Dib- treff Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

skriver meg på denne tråden jeg selv om den er gammel :)

Er nyinnflyttet til Langhus og kjenner ikke så mange her med små barn, så det hadde vært hyggelig hvis noen hadde lyst til å bli kjent. Har en gutt på 2 år. Send meg en privat melding eller skriv her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...