Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Lyst vs. Fornuft

• Logg inn for å svare
Ingen svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 278 Innlegg:

Skrevet 16 november 2010 - 00:10

Har ei lita ei på litt over 3 år. Jeg går sisteåret på sykepleien, og sambo jobber 100% fast og tar videreutdanning på deltid (har 1,5 år igjen). Har snakket mye om å bygge enebolig da vi har tomt klar (eier del av en tomansbolig nå) Men vil vente til vi har bedre tid og råd :) Lysten for å få flere er enorm! spesielt fo rmeg, og spesielt nå når jeg vet at det mest sansylig ikke kommer til å gå utover skolegangen (med mindre jeg blir dårlig) Men fornuften sier jo at jeg bør få meg jobb, om ikke annet et vikariat og tjene opp rett til sykepenger og permisjonsrettigheter. En annen ting er at tomansboligen er akkurat passe til oss tre, men med en liten en som vokser fort frykter jeg at det fort kan bli trangt. Å bygge med små gjorde vi sist, og er ikke så lysten til å gjøre det igjen. Men skal vi vente til jeg er ferdig med skole, og til vi har bygget nytt hus har jo det gått 3 år. Jeg er en mester til å forvirre meg selv. Klarer ikke å bestemme meg, bli gravid nå, om et år, om tre år? *sukk*

Annonsebilag
Annonsebilag