Gå til innhold

Er det noen her inne som bor i Asker-området?!:)


LivetSmiler

Anbefalte innlegg

Jeg er en førstegangsfødende jente på 23 år med termin 31/12.

Jeg flyttet til Asker i sommer og kjenner derfor ikke så mange i området enda, og hvertfall ingen gravide!:)

Er det noen gravide i Asker-området for tiden!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bosat i Asker!! Jeg er 28 år og førstegangsfødende - har termin 8. desember. Er dansk, norsk gift og har bodd i Norge i 2 år.

Flyttet til Asker for 2 måneder siden, og kjenner derfor stort set ingen i området.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig å se at det er flere gravide i området:) Jeg er også 23 år, og vi venter vår første 31.des!

Kanskje vi kunne prøve å få til et bittelite Asker-treff en dag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! 28 år og bor i Asker. Venter nr 2 27 desember. Har ei lita jente på 3 fra før,og venter jente denne gangen også. har ingen venninner med barn,så der hadde vært veldig hyggelig med et treff. skal vi bare slenge ut noen datoer som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det når som helst, er sykemeldt pga bekkenløsning. jeeeii... kjempegøy... Var spart for det forrige svangerskap,så trodde det skulle gå like lett denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med bekkenløsning da :(

 

Passer når som helst for meg også. Er påbegynt permisjonen min, så jeg koser meg hjemme :)

 

Hvad med onsdag eller torsdag i kommende uke (17. eller 18. november) ? Bare for å slenge ut noen dager ;) Men som sagt, så passer stort set hvilken som helst dag hos meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt fra og med mandag, så passer egentlig når som helst for meg også. Av onsdag eller torsdag passer nok onsdag best denne uken, ettersom jeg har jordmor-time på torsdag:) Men er tordagen best for dere andre, kan jeg jo få til noe før eller etter timen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sykemeldt fra og med mandag, så passer egentlig når som helst for meg også. Av onsdag eller torsdag passer nok onsdag best denne uken, ettersom jeg har jordmor-time på torsdag:) Men er tordagen best for dere andre, kan jeg jo få til noe før eller etter timen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er med litt kort varsel å si onsdag denne uken eller får vi det til?? Jeg er med! Ellers er mitt bud mandag 22. nov.?

Hvor skal vi evt treffes? Er enda ikke så kjent i Asker at jeg kjenner de koselige kaféer :)

 

Der finnes en Facebookgruppe for desembermødre (desember jentene) i Oslo og Akershus (kanskje dere allerede er med i den). Men vi kunne jo slå noe op der og høre om noen andre har lyst på Asker-treff også? Men kunne kanskje være fint og finne dato og sted innen, så vi ikke pludselig er MANGE som skal finne dato som passer - hvis dere skønner ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje vi skal si mandag 22. nov? Hva med å si i 15 tiden? Da rekker kanskje alle å møtes, selv med om de har avtaler o.l. Er det noen som har noen gode deer på koselige kafeer her? Jeg har ikke peiling hvertdall :)

 

Ja, den gruppen er jeg også med i. God idé å spre det der inne og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg vi skal prøve oss med mandag 22. november kl 15 :)

 

Mangler bare å finne en koselig kafé eller lignende? Er der noe i Trekanten som kan brukes?? Ville kanskje være greit med en kafé man ikke må reservere presist antall plasser.

 

Kanskje vi burde slå det op på facebooksiden allerede i kveld, så flest får se det og mulighet for å delta?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med mandag 22 kl 15. Fleste kafeène i Asker er jo ganska små,så det kommer vel an på hvor mange vi blir. Intermezzo inne på Trekanten er vel den største,så kanskje like greit å ta det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Synes Intermezzo høres bra ut for treff jeg :)

 

Da blir det Asker-Treff mandag 22. november kl 15 på Intermezzo på Trekanten :)

 

Jeg kan legge det ut på facebook-sida i kveld, så håper vi fler får lyst og har mulighet for å delta!

 

Sanne Lien

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen Asker og Bærum -jenter:) Det var utrolig koselig å møte noen av dere sist uke! Kanskje vi skal prøve å få til et lite treff til om ikke så altfor lenge, nå som måneden vår endelig er her og greier? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei på dere!

Har først lest denne nå Tuva... Er litt træg med å logge inn her...

Kanskje vi alle har født nå?? Fødte selv 12.12.

Håper vi kan treffes igjen snart MED de små - og at flere fr det til :) Kanskje det er enklest å avtale alle møter fremover via siden på facebook?

Ihvertfald der jeg personligt får sjekket oftest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...