Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Er det noen her inne som bor i Asker-området?!:)

• Logg inn for å svare
24 svar til dette emnet

#1 LivetSmiler

LivetSmiler

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 04 november 2010 - 19:53

Jeg er en førstegangsfødende jente på 23 år med termin 31/12. Jeg flyttet til Asker i sommer og kjenner derfor ikke så mange i området enda, og hvertfall ingen gravide!:) Er det noen gravide i Asker-området for tiden!? :D

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 mamma til luciagutt <3

mamma til luciagutt <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 08 november 2010 - 12:14

Bor i Drammen, så er kanskje litt langt unna? :) Er 27 år, og har termin 8.desember :)

#3 LivetSmiler

LivetSmiler

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 09 november 2010 - 18:35

Er ikke så ikke SÅ langt til Drammen:) Ikke lenge igjen for deg nå! Lykke til videre den siste måneden!

#4 sanneli

sanneli

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 09 november 2010 - 22:15

Jeg er bosat i Asker!! Jeg er 28 år og førstegangsfødende - har termin 8. desember. Er dansk, norsk gift og har bodd i Norge i 2 år. Flyttet til Asker for 2 måneder siden, og kjenner derfor stort set ingen i området.

#5 Dovendyr

Dovendyr

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Skrevet 10 november 2010 - 08:20

Jeg er 23 år, og har termin med min første 14.des:-) Bor i Asker og har bodd her ca 1års tid:-)

#6 LivetSmiler

LivetSmiler

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 10 november 2010 - 09:06

Åh så koselig å se at det er flere gravide i området:) Jeg er også 23 år, og vi venter vår første 31.des! Kanskje vi kunne prøve å få til et bittelite Asker-treff en dag?:)

#7 sanneli

sanneli

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 10 november 2010 - 21:47

Hadde vært koselig med treff ja :)

#8 Kathinka82

Kathinka82

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 12 november 2010 - 11:02

Hei hei! 28 år og bor i Asker. Venter nr 2 27 desember. Har ei lita jente på 3 fra før,og venter jente denne gangen også. har ingen venninner med barn,så der hadde vært veldig hyggelig med et treff. skal vi bare slenge ut noen datoer som passer?

#9 *nr 2 på vei*

*nr 2 på vei*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 12 november 2010 - 19:19

jeg er 22 bor i røyken :)

#10 LivetSmiler

LivetSmiler

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 november 2010 - 13:34

Ja, skal vi ikke slenge ut noen datoer? :) Passer det best for dere å møtes på dagtid eller på ettermiddagen da?

#11 Kathinka82

Kathinka82

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 november 2010 - 14:01

For meg passer det når som helst, er sykemeldt pga bekkenløsning. jeeeii... kjempegøy... Var spart for det forrige svangerskap,så trodde det skulle gå like lett denne gangen.

#12 sanneli

sanneli

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 november 2010 - 14:33

Så kjipt med bekkenløsning da :( Passer når som helst for meg også. Er påbegynt permisjonen min, så jeg koser meg hjemme :) Hvad med onsdag eller torsdag i kommende uke (17. eller 18. november) ? Bare for å slenge ut noen dager ;) Men som sagt, så passer stort set hvilken som helst dag hos meg.

#13 LivetSmiler

LivetSmiler

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 november 2010 - 17:22

Jeg er sykemeldt fra og med mandag, så passer egentlig når som helst for meg også. Av onsdag eller torsdag passer nok onsdag best denne uken, ettersom jeg har jordmor-time på torsdag:) Men er tordagen best for dere andre, kan jeg jo få til noe før eller etter timen!

#14 LivetSmiler

LivetSmiler

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 november 2010 - 17:25

Jeg er sykemeldt fra og med mandag, så passer egentlig når som helst for meg også. Av onsdag eller torsdag passer nok onsdag best denne uken, ettersom jeg har jordmor-time på torsdag:) Men er tordagen best for dere andre, kan jeg jo få til noe før eller etter timen!

#15 sanneli

sanneli

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 15 november 2010 - 11:41

Kanskje det er med litt kort varsel å si onsdag denne uken eller får vi det til?? Jeg er med! Ellers er mitt bud mandag 22. nov.? Hvor skal vi evt treffes? Er enda ikke så kjent i Asker at jeg kjenner de koselige kaféer :) Der finnes en Facebookgruppe for desembermødre (desember jentene) i Oslo og Akershus (kanskje dere allerede er med i den). Men vi kunne jo slå noe op der og høre om noen andre har lyst på Asker-treff også? Men kunne kanskje være fint og finne dato og sted innen, så vi ikke pludselig er MANGE som skal finne dato som passer - hvis dere skønner ;)

#16 LivetSmiler

LivetSmiler

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 15 november 2010 - 14:55

Ja, kanskje vi skal si mandag 22. nov? Hva med å si i 15 tiden? Da rekker kanskje alle å møtes, selv med om de har avtaler o.l. Er det noen som har noen gode deer på koselige kafeer her? Jeg har ikke peiling hvertdall :) Ja, den gruppen er jeg også med i. God idé å spre det der inne og:)

#17 sanneli

sanneli

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 november 2010 - 17:14

Da syns jeg vi skal prøve oss med mandag 22. november kl 15 :) Mangler bare å finne en koselig kafé eller lignende? Er der noe i Trekanten som kan brukes?? Ville kanskje være greit med en kafé man ikke må reservere presist antall plasser. Kanskje vi burde slå det op på facebooksiden allerede i kveld, så flest får se det og mulighet for å delta?

#18 Kathinka82

Kathinka82

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 17 november 2010 - 16:54

Jeg er med mandag 22 kl 15. Fleste kafeène i Asker er jo ganska små,så det kommer vel an på hvor mange vi blir. Intermezzo inne på Trekanten er vel den største,så kanskje like greit å ta det der?

#19 sanneli

sanneli

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 17 november 2010 - 19:11

Supert! Synes Intermezzo høres bra ut for treff jeg :) Da blir det Asker-Treff mandag 22. november kl 15 på Intermezzo på Trekanten :) Jeg kan legge det ut på facebook-sida i kveld, så håper vi fler får lyst og har mulighet for å delta! Sanne Lien

#20 sanneli

sanneli

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 17 november 2010 - 21:32

Da er det lagt ut på FB-sida! Ser fram til å se dere mandag!