Gå til innhold

Noen med leddgikt her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som har vært kjempedårlige og brukt ganske sterke medisiner, for så å plutselig bli frisk?

 

Det har skjedd meg. Altså, jeg er jo klar over at jeg ikke er frisk, men at sykdommen er inne i en mindre aktiv periode, men for meg er det ganske ufattelig at jeg plutselig hverken trengen biologiske medisiner, cellegift, kortisonsprøyter eller prednisolon. Og jeg er ikke gravid heller.

 

Andre som har opplevet dette? Når fikk dere evnt tilbakefall igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har leddgikt, men vi har ikke klart å påvise det via blodprøve. Derfor går jeg heller ikke på noen medisiner. Jeg plages med det, men foreløpig er det til å leve med. Startet i tidlig tenårene og jeg er over 30 nå. Ti år siden legen min godtok at det ikke var voksesmerter. Jeg var ferdigvokst da jeg var 14. :)

 

Godt å høre at du slipper medisiner og at du har hatt bedring. Håper det på mirakuløst vis er vekk for alltid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja jeg har skjønt at dere med serum negativ RA generelt får dårlige oppfølging. Det er trist, 25% av folk med leddgikt har negative blodprøver. Selv visste blodprøvene mine er svært alvorlig form for leddgikt og jeg fikk dårlig prognose. Men det til tross har jeg født barn, jobber 100% og er nå til og med medisinfri.

 

Jeg vet om flere med serum negativ RA som har hatt god effekt av medisiner. Kanskje du bør finne deg en annen lege?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...