Gå til innhold

Hvordan føde når mann er syk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 39+3 uker på veg, og i dag våkenet jeg med feber, vondt i halsen, og nesen renner.

Skikklig febersyk :(

 

Og jeg er sååå redd for att fødselen skal starte når jeg er syk,

for jeg har null krefter, og når jeg er syk er jeg helt kake i flere dager.

 

Hvordan klare å føde når mann er skikklig syk?

Har du gjort det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meget usaklig svar da 22:57!

 

Nei, har ikke gjort det selv HI :) Men vil tro at dersom babyen melder sin ankomst mens du er syk, så vil du som en hver fødende kvinne (i allefall de jeg kjenner, inkludert min erfaring) oppleve uante krefter!

Ikke bekymre deg for mye...kryp heller opp i sofaen med god kopp te og lad opp ;)

Ønsker deg lykke til med alt :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leste hele innlegget så skjønte du helt sikkert at det er hi som er syk, og ikke mannen, selv om du syns det var artig å kommentere skrivefeilen hennes. Men slike "spøker" passer gjerne bedre på mer usaklige innlegg enn et spørsmål om å føde?

 

Trodde det var mødre her inne, men folk er faen meg så frekk at det er kvalmt.

 

Kjære hi, kanskje kroppen din bare forbereder seg på fødselen? Krysser fingrene for at du blir frisk før lille bestemmer seg for å komme ut.

God bedring, og lykke til med forestående fødsel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. Stakkars deg! Håper du går litt over tiden, så du får tid til å komme deg i form til den lille melder sin ankomst!

Jeg har tenkt litt på hva en gjør om man blir syk når en skal føde, for jeg er som deg.. Når jeg blir syk, blir jeg skikkelig-skikkelig dårlig og klarer nesten ikke gjøre rede for meg! Jeg har derimot ingen grunn til bekymring enda, for har enda noen mnd igjen til termin.

 

Men jeg er sikker på at disse jordmødrene har opplevd det meste, også syke fødende mødre, så de har nok helt sikkert en god løsning på det om fødselen din starter en av de nærmeste dagene.

 

Lykke-lykke til! Og riktig god bedring!!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble syk ei uke eller to før termin,og bekymra meg såååå mye! "Jeg kan da ikke føde når jeg er syk",sutra jeg til gubben :P

 

Men jeg rakk å blir bedre - tilnærmet lik frisk,før mini'n kom.

 

Man føder ikke før kroppen er klar for det! Og skulle fødtselen starte mens du enda er syk,så er også kroppen klar for det,og du kommer til å komme deg gjennom det helt fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...