Tips til kolikkforeldre (samme som småtroll 0-1 år)
Skrevet 17 oktober 2010 - 01:36 #1
Skrevet 26 november 2011 - 15:34 #3
Skrevet 02 februar 2012 - 10:04 #4
Skrevet 04 mars 2012 - 21:58 #5
Skrevet 14 april 2012 - 23:16 #6
Da vi fikk yngstemann ville jeg ha noe annet å bære ham i. Prøvde Close Baby Carrier, men det ble alt for varmt! Kjøpte så en Manduca og den er kjempegod. Nå skulle jeg ønske jeg kunne gå tilbake i tiden og gitt megselv rådet om å kjøpe en Manduca til veslejenta vår - det ville lettet tilværelsen noe helt enormt å kunne bære henne i fosterstilling tett på brystet mitt!
Og jeg ville også fortalt meg selv at jeg måtte lære meg å amme liggende. Det får jeg nå til med lillegutt og ser at om jeg også hadde fått til dette med jenta vår, ville jeg kunnet duppe av når hun sovnet på puppen istedet for å sitte i sofaen med henne i verkende armer uten å kunne flytte på henne uten at hun våknet.
Snarveier
Siste opprettede emner
-
-
Cateringfirma i Trondheim - forslag ?Anonym bruker - i dag, 14:23
-
-
-
-
-
Siste innlegg
-
Når og hvordan sluttet dere med smokk?
Eldste fikk ha smokk ganske lenge, var over tre år. Pga en liten baby-lillebror ...
Vinterstjerne - i dag, 14:24 -
Hvor lenge er deres baby (0-1 mnd) våken om gangen?
Lurer bare på hvor lenge deres søte små holder seg våkne av gangen nå helt i sta...
Juni10 <3 og April12 <3 - i dag, 14:23 -
Hvor mye lommepenger på Mallorca
dytter, vi og skal på Mallorca
fjell og fjord - i dag, 14:22 -
Birsdagsgave til en jente på 6 år?(ikke nær vennine)
det skal ikke være dyrt.. 100-150 kr er sølv smykke et bra forslag? eller bare l...
fjell og fjord - i dag, 14:20 -
Når begynner dere med sportsdelen?
6-7 mnd har vi byttet til sportsdel med våre. Da har barna hatt lyst til å sitte...
Vinterstjerne - i dag, 14:20 -
Min eldste lærte å sykle uten støttehjul tre måneder før hun fylte fem. Lærte de...
Vinterstjerne - i dag, 14:18 -
Skrev feil NHI
*betty*spaghetti* - i dag, 14:15 -
hentet fra forelde & barn
*betty*spaghetti* - i dag, 14:15 -
Hva er natteskrekk? Barnet kan også være preget av hurtig puls, rask pust og ...
*betty*spaghetti* - i dag, 14:14 -
Hvis dette dreier seg om et barn som skal gå på småbarnsavdelingen, ville jeg fo...
Vinterstjerne - i dag, 14:12