Gå til innhold

Er det noen her?? :)


mammatetogansketette:))

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg oppdaget akkurat nå dette forumet- er jo så mange ulike fora her inne at man må finlese for å finne fram jo!:)

 

Lurer bare på hvor mange som er her inne, og alder på barna osv- ?

 

Jeg bor i midtnorge og har en gutt på 18 mnd og ei jente på 3.5 mnd. Storebror er til dagmamma etpar dager i uka- er ellers hjemme. Pappa bor også sammen med oss, og jobber offshore- jeg har akkurat hvert alene hjemme med begge i snart to uker- og det har gått over all forventning:)

Kjekt å ha et forum å dele erfaringer i- håper det blir mere brukt fremover...??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ofte inne å leser for å se andres erfaringer. Har selv ei jente på 10 mnd, og venter en ny baby om 3 mnd. Så jeg er vel kanskje ikke til mye hjelp.... enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende:) Selv torde jeg nesten ikke lese om anders erfaring mens jeg gikk gravid, av fare for å bli helt skremt :)) Var bare bestemt på at dette skulle gå bra (var jo planlagt å greier;), og å ikke høre på folk jeg møtte som sa "allerede!!??? jøss, du får det travelt", eller "søstra mi har to tette- og ville ALDRI gjort det igjen"... ikke det rette å si til en hormonell meg akkurat.. hi hi..

 

Håper du har muligheten til å kose deg med å være gravid, spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

gleder meg mye, selv om jeg vet det blir travelt første tiden, men det går over. Kan huske jeg ikke fikk gjort husarb eller noen ting når jeg vart mamma første gang heller, og nå kan jeg ikke skjønne hva som var problemet. For nå når jenta er blitt 11 mnd får jeg iallfall ikke gjort noe:)... har opplevd det samme som det ang. kommentarer, alle har noe de skulle sagt , og hormonene som du sier har nok å tenke på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe, ja du sier noe der... jeg følte også jeg knapt fikk gjort annet enn det jeg MÅTTE gjøre de første ukene med førstemann.. nå med nr. to syntes jeg jeg hadde et hav av tid i forhold (???), så man vokser med foreldrerollen, det er helt klart;)

 

Nå tenker jeg at ting er rimelig rolig (storebror er utrolig grei da), og så tenker jeg også at det nok blir værre, når storebror når trassalder og lilllesøster kryper eller går og er umulig å holde styr på :P

MEEEN inntill videre nyter jeg tiden, nok å gjøre- ja, men har full kontroll-- så lenge jeg får sovet nok takler jeg i alle fall ting rimelig greit... so far so good...:)

Går nok superbra skal du se, spennende blir det ! Slik jeg ser det nå så kunne jeg gjerne hatt mine to enda noen måneder tettere, hadde gått så bra så:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...