Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Kristiansands mammaer se hit!

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 13 september 2010 - 16:03

Jeg har en datter på fire uker, kjenner ikke så mange i byen. Det hadde vært hyggelig og bli kjent med andre med barn :) Noen som kunne tenke seg og få til et lite treff?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 20 september 2010 - 16:59

Jeg er veldig klar for å bli kjent med andre! Har en sønn på 3 uker. Hvor i byen er du fra?

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 23 september 2010 - 16:31

Jeg bor i posebyen. Hadde vært hyggelig å treffes. Kjenner ikke så mange med barn her i byen. Jeg har en datter på fem uker :)

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 01 oktober 2010 - 21:07

Jeg er fra Hånes:) Hvor gammel er du? Interesser? Litt skummelt å treffe helt ukjente, men det er jo ikke så lett å treffe andre i samme situasjon ellers.. :)

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 02 oktober 2010 - 16:37

Jeg er 23. Jeg studerer andre året på master. Er hjemme med den lille for tiden. Jeg liker å gå turer og trene. Du da? Vi kan jo møtes på kafe en dag i byen eller noe. Det er jo ganske ufarlig:). Jeg og dattera mi pleier blant annet å gå på babykino på onsdager av og til:).

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 03 oktober 2010 - 01:42

Jeg er 24, koser meg hjemme med den lille for tiden:) Jeg er og veldig glad i å gå turer, prøver å komme oss ut litt hver dag, og ser frem til vi kan bruke bæremeisen så vi kan komme oss ordentlig på skautur:) Vi kan jo treffes å ta en kaffi:)

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 03 oktober 2010 - 07:39

Det gleder vi oss til også. Tror de kan bruke den når de blir seks måneder. Tiden går jo så fort også:). Det kan vi gjøre. Det er noen steder hvor de blir ildsinte når de ser en barnevogn:(. Men hos naboen pleier å være greit. Noen forslag:)?

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 10 oktober 2010 - 22:08

Da var det en stund siden jeg var her sist... Har ikke vært så mye på cafe ennå, er mest ute på tur:) Har vært på kjøkkenskapet, der er det som regel masse småunger på dagtid..Aldri vært med vogn hos naboen, men der kan vi godt treffes! :) Hvordan skal vi treffes da? :)

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 926 Innlegg:

Skrevet 11 oktober 2010 - 18:21

Kjøkkenskapet hørtes også bra ut:) Kan jo treffes en dag neste uke...