Jeg har en datter på fire uker, kjenner ikke så mange i byen. Det hadde vært hyggelig og bli kjent med andre med barn :)
Noen som kunne tenke seg og få til et lite treff?
Kristiansands mammaer se hit!
Opprettet av
Anonym bruker
, sep. 13 2010 16:03
8 svar til dette emnet
Skrevet 13 september 2010 - 16:03
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 20 september 2010 - 16:59
Jeg er veldig klar for å bli kjent med andre!
Har en sønn på 3 uker.
Hvor i byen er du fra?
Skrevet 23 september 2010 - 16:31
Jeg bor i posebyen. Hadde vært hyggelig å treffes. Kjenner ikke så mange med barn her i byen. Jeg har en datter på fem uker :)
Skrevet 01 oktober 2010 - 21:07
Jeg er fra Hånes:)
Hvor gammel er du? Interesser?
Litt skummelt å treffe helt ukjente, men det er jo ikke så lett å treffe andre i samme situasjon ellers..
:)
Skrevet 02 oktober 2010 - 16:37
Jeg er 23. Jeg studerer andre året på master. Er hjemme med den lille for tiden. Jeg liker å gå turer og trene. Du da?
Vi kan jo møtes på kafe en dag i byen eller noe. Det er jo ganske ufarlig:). Jeg og dattera mi pleier blant annet å gå på babykino på onsdager av og til:).
Skrevet 03 oktober 2010 - 01:42
Jeg er 24, koser meg hjemme med den lille for tiden:)
Jeg er og veldig glad i å gå turer, prøver å komme oss ut litt hver dag, og ser frem til vi kan bruke bæremeisen så vi kan komme oss ordentlig på skautur:)
Vi kan jo treffes å ta en kaffi:)
Skrevet 03 oktober 2010 - 07:39
Det gleder vi oss til også. Tror de kan bruke den når de blir seks måneder. Tiden går jo så fort også:).
Det kan vi gjøre. Det er noen steder hvor de blir ildsinte når de ser en barnevogn:(. Men hos naboen pleier å være greit. Noen forslag:)?
Skrevet 10 oktober 2010 - 22:08
Da var det en stund siden jeg var her sist...
Har ikke vært så mye på cafe ennå, er mest ute på tur:) Har vært på kjøkkenskapet, der er det som regel masse småunger på dagtid..Aldri vært med vogn hos naboen, men der kan vi godt treffes! :)
Hvordan skal vi treffes da? :)
Skrevet 11 oktober 2010 - 18:21
Kjøkkenskapet hørtes også bra ut:)
Kan jo treffes en dag neste uke...