Gå til innhold

Noen fra Sogn og Fjordane her?


aprilprinsesse2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette blir nr 2 for meg, Har ei jente på snart 13 år fra før, fra tidligere forhold.

Er 4, gang eg er gravid, så satser på at NÅ sitter d:O)

Er 7 uker idag:O)

1 ex.u. med operasjon 1/1-10

1 MA med inngrep 1/6 10

Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er min nr 2. Har ei jenta på 11 fra før.Og mannen min har barn fra tidligere, der yngstemann er 10. de andre barna hans er voksne. Hadde egentlig ikkje trudd eg skulle få fleir. Men han ombestemte seg å her er me. Detta har gått raskt å smertefritt. Første forsøk og formen er heilt topp. 6+1 i dag.

Håper det går bra for deg denna gangen. :o) Korleis blir det å bli storesøster?? Veit jenta di d?? Eller er det hemmelig til de er meir sikkre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekna med ho blir kjempeglad når ho får vite d

vi har bestemt oss for ikkje å fortelle noke før vi har vært på tidlig UL, i neste veke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sandane ja!:)

Hehe, må jo ta med meg noen lokale uttrykk selv om jeg ikek er Glopper i født og oppvokst forstand. bodd her mer eller mindre i 7 år så regner megs elv som glopper;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glopper selv og eller?

Nei du, her blir det nok førde gitt! har hatt for mange dårlige erfaringer med eid i alle mulige slags tilfeller, så jeg har gitt dem opp, og tar ikke sjansen på å føde min lille Bollis der nei..

 

Haha! LAAAAANG historie. Men for å gjøre den kort. opprinnelig fra finnmark, men har bodd inno jessheim og tok dialekta mi derfra, men regner sandane som mer hjem enn noooe annet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope ikkje gløppar her nei

Ekte nordfjording denne jenta ja

Helt ut i havgapet.

 

Har bare gode erfaringer med Førde sjøl, med tanke på 1 ex.u. og 1 MA tidligere i år, der eg måtte til Førde for å operere.

 

Men har heller ingen dårlig erfaring med Eid heller da.

 

Men kortare for meg til Eid enn til Førde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg nå spørre hva ex.u er?

Skjønner at det er mye å sette seg inn i altså!:P Masse forkortelser man ikke skjønner..

Ah, ser den. Jeg synes bare førde virker tryggere, både med tanke på at veien på lotesida er stengt i tide og utide, og pga ferjer og styr:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ex.u. er på godt norsk gravid utenfor livmor.

MA står for Missed Abortion, dvs at fosteret dør, men kroppen kvitter seg ikke med d selv, som ved en SA, spontanabort.

 

Ble sendt med ambulanse til Førde etter rakettene på nyttårsaften. Pga snøværet som var, kunne ikke helikopteret lette.

Kom til Førde kl 5 på natta/morningen, og ble undersøkt med innvendig UL. Der mente de at de såg noe lite i venstre eggleder. Ble så trillet på rommet i vente på operasjon. Kl 9 ble eg hentet for ny UL, og da var d kommet blod i buken, så da var d rett på operasjonsbordet. Sov meg gjennom hele greia, og våknet med en eggleder mindre, etter en kikkhullsoperasjon. Så har 3 nesten usynlige arr under beltestedet, og 1 arr i navlen.

1. april, tok eg en test, bare for å sjekke just in case, siden d var påske, og mange venner kom hjem, og en del festligheter sto for døren. Joda positiv den. 25 mai, på dagen 12 uker skulle eg på tidlig UL. Der var intet liv.... Noe d sannsynligvis ikke hadde vært de 3 siste ukene.

Måtte så vente en uke, for å ta en ny UL for å være sikker, før de utførte noe. Men pga sykdom blandt gynekologene på Eid, ordnet de time til meg i Førde, etter litt mas fra meg. Der var d ny narkose, og var tilbake på rommet etter en times tid. Dette var 1.juni.

I slutten av august satt eg på ny med en positiv test i handa:O)

LYKKE!!!!

Idag er eg en plass mellom 8+5 og 9+1

Litt usikker, fordi eg etter egen regning er 8+5, men gynekologen snakket på tirsdag om at målene på fosteret, 2,2 cm, tilsvarte 8+6 (på tirsdag)

Så termin er i mnd-skifte april-mai en gang.:o) Så her vi bare frem til våren med et smil:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...