Er det noen fra rakkestad/Mysen/Sarpsborg her?
Opprettet av
millaase , aug. 29 2010 19:24
4 svar til dette emnet
Skrevet 29 august 2010 - 19:24
Hei allesammen:)
Jeg er ei jente på 28 år som har en sønn på 2 som går i barnehage og så er jeg hjemme med jenta mi på 7 månder. Går snart ut i jobb men savner å ha venner å finne på ting med,trilleturer,cafebesøk ol.
Har ikke så veldig stort nettverk men elsker å være sammen med mannen min og barna mine og familien min.
Har du/dere lyst på kontakt?
Gi beskjed!
Skrevet 22 september 2010 - 16:48
Hei!
Jeg er ei jente på 32 år som fikk en sønn for tre uker siden. Har en del bekjente gjennom samboeren. Men savner å ha "mitt eget netteverk" også. Ønsker gjerne kontakt.
Tine
Skrevet 06 januar 2012 - 12:10
Hei jeg er ei på 29 som har ei lita jente på 7mnd snart.skal flytte til rakkestsd.hadde væry kjekt å bli kjent med noen derfra.
Gjest_Prinsesse 07.01-12_*
Gjest
Skrevet 19 februar 2012 - 22:44
Hei jeg er ei jente på 23 fra askim men bor i hærland med samboer, datter(6uker) hund og katt som også kunne tenkt meg flere kjente med barn + - samme alder. hadde vært koselig om noen tok kontakt
Skrevet 06 mars 2012 - 22:05
Hei! jeg er en jente på 21 fra mysen. har en sønn på snart 10mnd. noen som eventuelt vil snakke / treffes ?
Alle emner: 2002 - klubber arkiv 2003 - klubber arkiv 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 AD/HD Aleneforeldre Allergi, astma og eksem Amming og flaske April April April April April April April August August August August August August August Baby og småbarn Barn med spesielle behov Barnehage Barneoppdragelse Barnevogner Barseltiden Besteforeldre BMI over 30 Bryllup Dagmamma og barnehage Dåp/navnefest Desember Desember Desember Desember Desember Desember Desember DIB-treff DIB-treff Akershus DIB-treff Aust-Agder DIB-treff Bergen DIB-treff Buskerud DIB-treff Finnmark DIB-treff Hedmark DIB-treff Hordaland DIB-treff Møre og Romsdal DIB-treff Nord-Trøndelag DIB-treff Nordland DIB-treff Oppland DIB-treff Oslo DIB-treff Rogaland DIB-treff Sogn og Fjordane DIB-treff Stavanger DIB-treff Sør-Trøndelag DIB-treff Telemark DIB-treff Troms DIB-treff Trondheim DIB-treff Vest-Agder DIB-treff Vestfold DIB-treff Østfold Dødsfall Et barn for lite Familieliv Februar Februar Februar Februar Februar Februar Februar Februar Februar Fosterforeldre Fødselsdepresjon Helse Hemmelig venn Januar Januar Januar Januar Januar Januar Januar Januar Januar Juli Juli Juli Juli Juli Juli Juli Juli Juni Juni Juni Juni Juni Juni Juni Klubber Kolikk Kranglesiden Kronisk sykdom Kulturmøte Litt om alt - Din baby Mai Mai Mai Mai Mai Mai Mai Mammas kropp Mars Mars Mars Mars Mars Mars Mars Midt-Norge: Dagmamma/familiebarnehage Mine, dine og våre barn Modne foreldre Nord-Norge: Dagmamma/familiebarnehage November November November November November November November Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Oktober Overvekt hos barn Pappaforum Premature barn Presenter deg selv Prevensjon Psykisk helse Røyk og rus Samlivsbrudd September September September September September September September September Sex og samliv Skravlesiden Slanking Småtroll 0-1 år Småtroll 1-2 år Småtroll 2-3 år Småtroll 3-6 år Småtroll 6 + Spå/horoskop Spiseforstyrrelser Stell og bleier Sykdommer Søker dagmamma Sør-Norge: Dagmamma/familiebarnehage Søsken Søvn Tenåringer i huset Testosteron vs. østrogen Tvillinger/trillinger/firlinger Ung mor Vaksiner Vest-Norge: Dagmamma/familiebarnehage Øst-Norge: Dagmamma/familiebarnehage
Snarveier
Siste innlegg
Hvor mye lommepenger på Mallorca
dytter, vi og skal på Mallorca
fjell og fjord
- i dag, 14:22
Birsdagsgave til en jente på 6 år?(ikke nær vennine)
det skal ikke være dyrt.. 100-150 kr er sølv smykke et bra forslag? eller bare l...
fjell og fjord
- i dag, 14:20
Når begynner dere med sportsdelen?
6-7 mnd har vi byttet til sportsdel med våre. Da har barna hatt lyst til å sitte...
Vinterstjerne
- i dag, 14:20
Sykling
Min eldste lærte å sykle uten støttehjul tre måneder før hun fylte fem. Lærte de...
Vinterstjerne
- i dag, 14:18
Hva er det med ungen?
hentet fra forelde & barn
*betty*spaghetti*
- i dag, 14:15
Hva er det med ungen?
Hva er natteskrekk? Barnet kan også være preget av hurtig puls, rask pust og ...
*betty*spaghetti*
- i dag, 14:14
Angående å levere seint i bhg
Hvis dette dreier seg om et barn som skal gå på småbarnsavdelingen, ville jeg fo...
Vinterstjerne
- i dag, 14:12
Sende vogn. Haster litt!
Aner ikke. Var bare dette jeg søkte meg frem til:)
*betty*spaghetti*
- i dag, 14:08
Forum
→ DIB-treff
→ DIB-treff Østfold