Gå til innhold

Er det noen fra rakkestad/Mysen/Sarpsborg her?


millaase

Anbefalte innlegg

Hei allesammen:)

Jeg er ei jente på 28 år som har en sønn på 2 som går i barnehage og så er jeg hjemme med jenta mi på 7 månder. Går snart ut i jobb men savner å ha venner å finne på ting med,trilleturer,cafebesøk ol.

Har ikke så veldig stort nettverk men elsker å være sammen med mannen min og barna mine og familien min.

 

Har du/dere lyst på kontakt?

Gi beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er ei jente på 32 år som fikk en sønn for tre uker siden. Har en del bekjente gjennom samboeren. Men savner å ha "mitt eget netteverk" også. Ønsker gjerne kontakt.

 

Tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei jeg er ei på 29 som har ei lita jente på 7mnd snart.skal flytte til rakkestsd.hadde væry kjekt å bli kjent med noen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Prinsesse 07.01-12

Hei jeg er ei jente på 23 fra askim men bor i hærland med samboer, datter(6uker) hund og katt som også kunne tenkt meg flere kjente med barn + - samme alder. hadde vært koselig om noen tok kontakt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! jeg er en jente på 21 fra mysen. har en sønn på snart 10mnd. noen som eventuelt vil snakke / treffes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jente på 28år fra trømborg, midt imellom rakkestad og mysen. Har 2 jenter,fei på 2 og ei på 6 år. Vil gjerne bli kjent med nye;-) bare ta kontakt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...