Gå til innhold

Litt små deppa...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva det er med meg i dag, men føler meg veldig trist.... Alt er bra med lillegutt etter som jeg var på time med jordmor i går, og han er aktiv som alltid. MEN jeg har gråte masse i dag... akkurat som jeg føler meg ensom, nå når alle er tilbake på jobb, og jeg har få dager igjen til termin å ingen å henge med....

 

Ja, så jobber samboeren min dobbelt i dag da, så han begynte på jobb kl 7 og slutter på den andre jobben kl 22.... jauda... Så jeg klagde litt til han på mld, så sa han at jeg kunne komme å ha lunsj med han <3 :) Han er bra god!! Det hjalp MYE! Føler jeg bare venter på at han skal komme hjem fra jobb hver dag... å har ikke den vaskeånden over meg heller desverre.... :/ Så jeg kjeder meg nok mye da... å da blir man litt ensom...

 

Nå er det bare få dager igjen, men jeg vet jo at jeg kommer til å gå over... å ja, jeg kjenner et snev av utolmodighet... ikke det at jeg er så tung å stor, men gleder meg til å se min lille, å holde han... Så er jeg blitt så kvalm i det siste... håper jeg ikke har fått noe sykdomsgreier... men syns liksom litt synd på meg selv også kanskje :P hehe... Noen blir litt dårlig i magen før de skal føde har jeg lest? Hmm... får satse på at det er det som er tilfelle :)

 

Jaja.. trøtt å sliten... Kanskje en hvil på sofaen hadde gjort susen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det er ikke alltid like lett å skal være så opplagt, blid og fornøyd..

Har det slik idag, deppa rett og slett.

Ei uke på overtid og ufattelig mange som maser om jeg ikke skal få ut den ungen... sukk..

Sambo har heldivis ferie nå, så jeg slipper å være alene, men det er liksom ensomt alikevell, for jeg savner å kan starte livet med den lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...