Gå til innhold

Juli!! Vår måned er her!!


Juli.mamma til 4.

Anbefalte innlegg

Endelig Juli. Dette har vi ventet på:)

Tiden har gått veldig fort synes jeg.

Nå kommer barna våres på løpende bånd;)

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det løpende båndet har startproblemer her - ingen antydning til at jeg har termin i morgen. Tok modningsakupunktur i går, noe som roet ned både baby og kynnere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JULI!!! Jippi! va d ikkje nettopp førjulstid og man gleda sæ tel vi va bikka 12 uke så vi va "safe" og kunne glede oss tel UL og spark... ???tida flyg og no e endelig våres tid hær! Snart har vi aille babyan våres i hendern som vi kan lukte på og kose me... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, herlig! Jeg er skikkelig rammet av fødenerver - men denne tråden fikk meg faktisk til å glede meg litt igjen:) Takk for det, jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Så herlig, endelig :) Tiden har gått så utrolig fort samtidig som det føles som vi har ventet i evigheter :) Snart bare kosen igjen. Gleder meg sånn til å bli ferdig ! Lykke til alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hurra!!! Og jeg gleder meg!!! Ikke termin før i slutten av måneden, men det gjør ingenting! Koser meg i de dagene jeg har igjen som gravid, og prøver å fryde meg over for hver dag. For det er jo en utrolig gave å få oppleve dette.

 

Lykke til med gutten min og gode ønsker i fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er vår mnd. Jeg har venta så lenge på denne magiske mnd.

Jeg har termin 31 juli, og HÅPER SÅ INDERLIG at han kommer før det. Jeg vil ha juli-gutt, ikke augustgutt :-) Hørtes dumt ut, men har jo forbredt meg på julibaby. Og da vil jeg ha julibaby. Juli er jo en spesiell mnd for meg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...