Gå til innhold

Besatt av å dytte på magen:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syntes det er så utrolig herlig å kjenne og se responsen der inne når jeg dytter forsiktig på magen. Nå kan jeg også kjenne harde steder der hvor hun ligger, og syntes det er veldig morsomt å dytte litt der, for så å kjenne at "hun forsvinner." Og dersom jeg ikke har kjent henne på en stund, kan jeg nå "vekke" henne.

 

Samboer sier "stakkars lille jenta, la henne være i fred." Hihi, men jeg klarer ikke alltid la være, særlig på kvelden. Men misforstå meg rett, det er ikke sånn at jeg ligger og dytter på henne hele tiden.

 

Er dere like besatte?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja!!! hehe gjør det nesten hele tiden, å det er såååå herlig med responsen tilbake. lille jenta mi ligger alltid på høyre side av magen, å der er det helt hart, å magen er helt skjev, ganske stilig! å der sparker hun så bare det. samboer min også sier hele tiden at jeg skal slutte, å stakka jente ol. men jeg er jo veldig forstiktig, å har spurt jordmor også om dette, å hun sier det er bare å dutte. hehe koser meg med dette jeg, føler liksom det er en fin måte å bli kjent med lille jenta vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente gutten min for første gang på kvelden for noen uker siden, og da lå han bestandig på høyre side, men nå har han begynte å flytte på seg. Når jeg dytter på han, så merker jeg at han "glir" bort fra hendene mine, og det er så spennende! :-) Samboeren min sier også at jeg ikke må plage og vekke han, men det er vel på natten at han er våken? Det står hvertfall det i boka jeg har fått fra legen og jordmoren min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...