Gå til innhold

I dag poppet navlen min ut!


Hjertelyd & Knøtteline

Anbefalte innlegg

Hahah - tipper at dette var det mest interessante innlegget du har lest på BiM i dag ;)

 

God helg til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! så gøy! :-) Gratulerer får jeg lyst å si haha. selvom det kjennes ganske nerdete. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt! hihi! (= Skjedde det på EN dag? Min er på tur ut, men det tar sin tid, kanskje like greit, det ser liksom ikke ut som min mage lenger, greit å tilvendes sakte men sikkert. (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har liksom sklidd litt ut den siste uken. Måtte ta ut piercingen forrige søndag selv om jeg hadde gummistang. Plutselig bulet navlen utover etter et heftig sparkeraid fra knøttet! Hehe. Nå går den litt inn og ut etter hvor bebis ligger. Hun har "forsvunnet" litt ned i bekkenet de siste dagene og da har det blitt litt bedre plass for magen min igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er merkelig det der med navlen. Har aldri tenkt på det tidligere når jeg har sett andre gravide, men nå når det er min navle så synes jeg det ser merkelig ut når den begynner å bule utover. Er i uke 26 nå, men ser ut som navlen min og popper ut snart :P

Hvor langt var du på vei da navlen poppet ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ha ha, det er litt sprøtt å se på sånn navle ja:) Min poppet ut i helga, men den har vært utflatet siden 15-16 uker på vei. Nå i helga strutter det ut en tut der gitt:) Her 27+5 i dag forøvrig:)

Har dere andre sånn blåmerkevondt i huden rundt navlen? det har jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min poppet på 27 + 5 også! Hehe. Er 28 fullgåtte i dag - tredje trimester, jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jeg med førstemann. Jeg klødde veldig rundt navlen på oppsiden, men va veldig øm, blåmerke vondt på undersiden. sjekket det aldri opp, men det ga seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...