Gå til innhold

alder på deg og mannen???


Hvitkløver2020

Anbefalte innlegg

Jeg er 38 og min mann 35. Vi ar vært sammen i 7 år, gift i snart 5 og har to barn på 4 og 1.

 

Anonym poster: 9a3c188ba713d7534129cd2ae17b385a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg er 21 og han 24, vært sammen i fire år, gifter oss om to uker(!!!) og venter vårt første barn i november :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg var 17 da vi fikk første, han var 23.

Vi har i dag 2 gutter på snart 7 og 9 år.  vært gift i 7 år og er nå 26 og 32 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest babyplusme

Møtte kjæresten min når jeg var 16 og han var 19, når er jeg 19(blir 20) og han 22. Vi venter vårt første barn om 3 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Jeg er gift med en som er 13 år eldre enn meg. Vi har det supert da:) 2 barn sammen, 2 og 4år. Har dere menn på deres egen alder eller er det noen år mellom?

 

Mannen min er også 13 år eldre enn meg. Jeg er 27 og han er 40, men ung til sinns..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er gift med en som er 13 år eldre enn meg. Vi har det supert da:) 2 barn sammen, 2 og 4år. Har dere menn på deres egen alder eller er det noen år mellom?

 

Mannen min er også 13 år eldre enn meg. Jeg er 27 og han er 40, men ung til sinns..

 

Hei :) Det er nå 4 år siden jeg skrev dette innlegget, etter det har vi gått hvert til vårt. Ikke alderen som var skyld i det!!! Stå på og lykke til videre "sommerfugl1986" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...