Gå til innhold

rier - hva kan de sammenliknes med?


hemakri88

Anbefalte innlegg

Jeg har i over 3 uker hatt det man kaller kynnere; a la mens smerter i nedre del av mage og smerter i fra rygg og frem.

I dag derimot var de litt annerledes. Føler for det første at ungen ligger så langt ned at den er halvveis ut (men det er den jo ikke), og at jeg nesten må krype sammen for å holde smertene i sjokk. Merkelig nok så kjenner jeg ikke så mye til disse "kynnerne" (hvis det da bare er kynnere) når jeg sitter, er mest når jeg står eller ligger (i hvilken som helst posisjon).

Noen som vet hvordan riene kjennes ut? som har noe å sammenlikne det med? eller er det forskjellig fra person til person..? tenker da på førstegangsfødende! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan sikkert oppleves forskjellig, men mine rier var som et kjempepress rundt hele hoftepartiet. Jeg kjente rett og slett at ting åpnet seg.

Dødsvondt!

 

Men de første riene kjentes ut som kynnere med menssmerter (jeg har ganske sterke menssmerter til vanlig).

 

Tydelig at ting jobber hos deg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok forskjellig fra person til person, men hos meg var det veldig krafige menssmerter som begynte i magen, og bredte seg som et belte rundt ryggen. De kom gjevnt hvert 5.min og ble sterkere. Kom veldig intens, selv om de startet "rolig" og bygde seg opp, og avtok igjen, som en slags bølge. Vet ikke helt hvordan det kjennes ut for deg, men det kan jo hende det er noe som skjer de nermeste dagene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...