Gå til innhold

Hvordan har dere det i barseltiden?


Rosa J10

Anbefalte innlegg

Jenta mi er nå tre uker, og endelig føler jeg at jeg begynner å få litt kontroll på ting. Vi koser oss dagen lang. Hun begynner å bli mer våken, noe som er koselig :)

 

Dagene går til amming, bæsjebleier, besøk og mamming :)

 

Hvordan går det med dere andre?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er sånn ca det er her og. Hun er nå knappe 2 uker etter planlagt keisersnitt 3 mai. Med en på 19 mnd også så blir det litt mer turbo. Vi er mye ute og flyr rett og slett fordi han ikke gidder å være inne hele dagen. Det skjønner jeg jo godt. Ellers er det stort sett amming, bæsjebleier og tv titting som står på plakaten her. Og måltider. Hehe. Jeg spiser som en hest og har gjerne frokost 1 og 2 og lunsj 1 og 2 osv. Jaja...

Jeg må si det føles anderledes enn første gang. Da var det fullstendig ammetåke. Føler ikke den har truffet meg denne gangen rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser oss masse hjemme, og prøver å vende oss til den nye situasjonen. Tulla sover og spiser, og er stort sett fornøyd med det, og en ny ren bleie i ny og ned. Deilig at ventetiden endelig er over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillegutten og jeg koser oss hjemme. Må si jeg har fått en eksemplarisk unge; han er stille og rolig og gråter bare når han er sulten eller har ekkel bleie. Veldig snill gutt. Er 5 uker nå (men førdt 5 uker for tidlig så han skal egentlig komme ut i morra). Går veldig bra med amminga også. Og så lenge jeg tar en liten middagslur på dagen, går nattamming og bleieskift veldig bra. Har overraskende mye energi og overskudd. Tester ut husmorlivet med å lære meg og bake. Nok å ta fatt i som ny husmor med baby i hus :-) Blir nok verre når nestemann kommer en gang i framtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Koselig, men travelt. Lillejenta er tre uker i dag.. I dag er det mye soving. Inatt var det mye amming. Sånn går dagene. Har to til som trenger oppmerksomhet, så her jobber vi på spreng om etterm og kveld. Ja ja. Kos er det uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...