Gå til innhold

I'm the son of a bitch and Edgar Allan Poe.


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Sto du langt frem? Sjalu deluxe i sånna fall! Jeg vill stå så nærme att jeg kan ta på dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Jeg stod heeelt ved scenekanten dvs catwalk-kanten, jeg kunne neeesten ta på ham, og han er til å dø for og har vært det alltid. Eller det vil si jeg sto sånn at jeg hadde ett menneske mellom meg og gjerdet, for det er mer behagelig å ha en human air bag når det blir som villest (og det blir det jo, hehe) med dytting bakfra og kamp for livet. Det tok meg litt kamp å komme dit, men det tok bare et par-tre sanger - Igjen, jeg takker mine gener og håper jeg gir dem videre til min datter: man trenger å være høy og breiskuldra. Min sønn har allerede bevist at han har dem, siden han ankom midt i Joan Jett og likevel visstnok kom seg fram til scenekanten (men på andre siden - jeg så ham aldri men vi kjørte sammen hjem).

 

Jeg slo også fast at jeg elsker min indre fjortis og har tenkt å dyrke den alltid.

 

I dag skal jeg kjøpe Last Night On Earth: Live in Tokyo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You lucky woman! Aaaaah! Ett nachspiel med gutta hadde ikke vært helt feil heller. Tenk!

 

Jeg synes publikum var utrolig bra også. Skikkelig liv. Jeg satte også veldig pris på hey jude, gammel beatlesfan som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Tipser om at det ligger et bilde i Aftenpostens anmeldelse som er aldeles fortreffelig som skrivebordsbakgrunn...

Og jeg har funnet fram mine røde bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er helt sykt. Han er utrolig! Jeg kan sitte å se på ham dagen lang. Vurderer sterkt å bli en psykopatgroopie.

 

De spiller på ullevi i Göteborg i kveld. Angrer at jeg ikke dro dit også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Å, syke syke tanke, man skulle selvsagt bare skaffa billetter i Gøteborg også. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?

Jeg er 100% med på pyskogroupie-greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Forresten, tante, dette (ellers dårlige) klippet er tatt opp rett bak der jeg sto omtrent (jeg var altså litt nærmere catwalken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fan! Jeg får skitne tanker i hodet. Gleder meg til neste gang de kommer. Nå står de på scenen i Gbg. Helvete at jeg ikke tenkte på det. Det er jo bare en liten kjøre tur dit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Jeg har heldigvis en minsteunge som ennå lever godt med at muttern synger, så i dag har hun og jeg gaula "Boulevard of broken dreams" og "American Idiot" i bilen, men hun har ikke sansen for "Good Riddance" (genfeil? pappas dummegen?) så da må jeg påberope meg mammaprivilegiet og synge den aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt min Dookie-CD som jeg kjøpte anno 1995. Den er spillbar også, og tagget med "I love Billie Joe". Fantastisk! Må si at den er favoritten, men elsker alt uansett. Gutten min ber meg pent om å slutte å synge, hehe. "Ikke syyyyng, mamma". Jeg tar det som ett godt tegn, han har tydligvis ikke arvet min tonedøvhet.

 

Og ja, det må være en slags genfeil om man ikke liker samtlige av GDs sanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Rispeck. Sånt er gull. Altså å ha alt det gamle fortsatt, ikke skrape det for mp3 og andre dumme dumme ting. (Hilsen hun som har lp-plater og platespiller.)

 

Hva synes du om den nye, When it's time to say I love you?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Forresten, vil du ha litt 1996 BJ til morgenkaffen? Det finnes verre måter å starte dagen på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaahhhhh! Det ble til ettermiddagskaffen, men fy fader altså.

 

Hvis vi slår våre kloke hoder sammen, kanskje vi kan finne ut en måte å få tak i han på. Så kan vi ha han på deling en uke av gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt og tenkt, men allt jeg kommer på innebærer minst syv lovbrudd. Trenger overbevisning for att min juridiske karriære er ett litet offer for BJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

http://www.atlantasrockstation.com/Portals/5/ROCK1005_Jocks/axel/Axel%20Billy%20Joe%201.jpg

 

http://www.theage.com.au/ffximage/2005/12/14/green_narrowweb__300x435,0.jpg

 

http://userserve-ak.last.fm/serve/500/147864/Billie+Joe+Armstrong.jpg

 

Overbevist? Hvis ikke, gå opp igjen til siste linken (Novocain) over her, og se fra start til 0.20.

 

Er noen av lovbruddene morsommere enn andre? Da kan vi ta dem først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææææ. Sikle sikle sikle. Hjernen er herved skrudd av.

 

Hm, hvilke lovbrudd er morsomme tro? Tror nok vi må ta litt praktiske hensyn først. For eksmpel falske pass og undercoverklær. Kjekt å kunne stikke av hvis alt skulle gå galt. Og så trenger vi penger, massa penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Jeg tror bigami er gøy. Og kan jeg få ny mage sammen med undercoverklærne? Han har jo penger, det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...