Gå til innhold

I'm the son of a bitch and Edgar Allan Poe.


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det beste bildet av ham som jeg har sett. Tror du må slutte å legge ut bilder av ham, nesten sånn att jeg tisser i buksa av iver nå, hehe.

 

Så klart du får ny mage. Her skal ikke spares på noe. Jeg skal skaffe nytt hår og ny hofte. Må jo være fresk til diverse aktiviteter.

 

Kan jeg få ha ham i jula i år, så får du ham til påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Den er god. Da skal jeg bare ordne det med mannen som dukker opp på nrk1 kl 2230, så jeg får ham til jul i stedet. Gjerne uinnpakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest sug lut

Jeg er et fritt menneske i et fritt land og pusher denne skamløst og utelukkende egoistisk for kjapp tilgang på linker når jeg trenger det bare fordi jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du...nå var du slem...Jeg leste første innlegget...begynte å glede meg...så synes jeg det var rart jeg ikke hadde fått med meg at de skulle til Norge...Så, Så JEG DATOEN!!

 

:-/

 

Men var der da, så skal vel egentlig ikke klage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Vet du...nå var du slem...Jeg leste første innlegget...begynte å glede meg...så synes jeg det var rart jeg ikke hadde fått med meg at de skulle til Norge...Så, Så JEG DATOEN!!

 

:-/

 

Men var der da, så skal vel egentlig ikke klage...

Huff, det slo meg også i ettertid - at dette er luremus....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Funker høyde og bredeskuldre på konsert. I yngre dager costa jeg på å være liten og veik skuldra bare å stille seg et par reker fra bakkers slik at man fikk trykket mot ryggen. På et par låter var man dyttet helt frem og det uten stygge blikk da folk så jo at det var jo ikke lille meg som pressa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...