Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Forkjølet...

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 Suen

Suen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:
  • StedOsterøy

Skrevet 05 mai 2010 - 23:22

Jeg har blitt litt forkjølet. Er tett i nesen og fått vondt i halsen. Jeg leste et sted at koppen utsetter fødselen hvis man blir syk, men så har jeg en venninne som sier at forkjølelse er et tegn på at fødselen nærmer seg... Hun ble visst skikkelig tett i nesen og følte seg forkjølet før hun fødte. Er det noen som vet noe om dette? Jeg har termin på lørdag.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 nutri

nutri

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2010 - 12:32

Normalt å være tett i nesen under svangerskapet, men ikke hørt at det å bli syk skal være tegn på nær forestående fødsel før. Ble ikke syk sist jeg født. Men det er mye slikt som er "på folkemunne". Det er like mange som følger "regelen" som det er unntak. :-)

#3 Luggen

Luggen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 07 mai 2010 - 09:55

Har også blitt forkjølet, i uke 35, men er ikke mye, litt tett i nesa og tung i hodet om dagen...

#4 2009gravid

2009gravid

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 07 mai 2010 - 23:13

Jeg har ligget ut med influnsa noen dager nå,termin 17 mai. Håper ikke det utstetter prosessen for min del.. Hørt at gravide har basillene lenger i seg enn ikke-gravide da..

#5 Hibiscrub

Hibiscrub

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Skrevet 22 mai 2010 - 17:28

Trodde jeg hadde fått akutt forkjølelse med trippelnysing og tett nese - øyne renner og klør.. så slo det meg   -Pollen..