Gå til innhold

lillegutt er ute:D


<3 15mnd, lyst på en til <3

Anbefalte innlegg

hadde termin 26/4 (forje mandag)

hadde belaget meg på overtid siden jeg er1gangs og greier!

men natt til 27 våkna jeg med vondt i magen v 4-4.30 tida.. trudde jo ikke det var rier da, så prøvde å ta ett varm bad og greier for å få det til å gå over. men da det ikke hjalp begynte jeg å følge med på vondtene..og joda, de kom regelmessig. ca 5min mellom hver:)

samboern var våken med migrene stakkar, så jeg venta litt til før jeg sa noe særlig til han. men da jeg fikk litt småblødninger fikk jeg beskjed om å ringe føden å høre;)

ringte vell ca halv sju. fikk beskjed om å komme inn, dro sju ca. stressa ikke for man hører jo att det tar så lang tid, særlig for 1gangs. hadde rier hvert 5min hele veien.. de siste i bilen var ikke no særlig, så måtte stoppe å ta en pause i kjøringa bare 10min fra sykehuset!

var inne ca 8,blei sjekka og hadde 4cm åpning, fikk gå rett på føden (og jeg som hadde vært livredd for å bli sendt hjem igjen!:P)

kl 9 hadde jeg full åpning, og kl 1130 var lillegutt ute:)

rakk ikke få noe annet enn lystgass!

hadde aktive pressrier i ca tre kvarter, så de var intense, men det var jo fort over:) heller sinnsykt vondt i en kortere periode, enn mindre vondt i flere timer!

 

Lillegutt trengte litt oksygen når han kom ut, for han haddde navlesnora rundt halsen, men han var rosa og fin:) og pappa´n klippa snora ♥

 

Pappan var en fantastisk støtte under fødselen. han ga meg en ekstra styrke som virkelig hjalp meg gjennom smertene!

og han har fortsatt å være fantastisk etter att vi kom hjem og sakte men sikkert prøver å finne rutiner i vår nye spennede hverdag:)

 

nå koser jeg meg med 2 nydelige gutter her hjemme, som jeg elsker over alt på jord <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...