Gå til innhold

bare meg igjen her eller?


på`an igjen

Anbefalte innlegg

Det begynner vel å tømmes for gravide i denne gruppen nå. Jeg hadde termin 22. april, så er i dag 7 dager på overtid.

 

Sist svangerskap (2006) hadde jeg det helt grusomtforferdelig på denne tiden, men nå har jeg det helt fint. Den eneste belastningen er alle som synes synd på meg. Føles som folk ikke klarer å tro på at jeg har det bra. Kjekt at folk bryr seg altså, men stress å måtte prøve å overbevise alle om at det går faktisk helt fint!

 

Forrige gutten min ble født 12 dager på overtid, 1. mai - super bursdagsdato så hadde egentlig vært besdt om nr to kom samme dagen. Bedre det enn at man må arrangere to bursdager rett etter hverandre. Men det spørs om jeg rekker det. tviler.

 

Er meldt inn til overtidskontroll 4. mai, og jordmor sa at jeg skulle ta med meg tingene som om jeg skal bli innlagt, selv om jeg også kan risikere å bli sendt hjem. Jeg håper egentlig å unngå å bli satt igang.

 

Jaja- lykke til til resten av dere her inne (hvis det er flere igjen)!

Snart får også vi se de små drømmebarna våre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er også her! Hadde termin 27.april så går å venter. Har time for vurdering av igangsetting på mandag. Gikk 8 dager over med dattera mi og grunnen til at jeg kanskje blir satt igang er at jeg revnet ganske så mye sist, i tillegg måtte jeg klippe. Har derfor ikke lyst å gå lenge på overtid.

Har gått rundt med vondter, murringer og stikninger i ryggen siden i går ettermiddag så håper noe skjer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er å fortsatt her ;) Termin 26.april, venter og venter. Lite som skjer, noe mensmurringer å litt vondt i rygg og lysken.

Førstegangsfødende, så jeg skal til jordmor 4.mai før jeg da eventuellt blir sendt til ullevål for igangsetting 10/11-mai.

 

Tvi tvi jenter, vi er der snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 26.april. Venter fortsatt, men mulig jeg har rier nå faktisk! Spennende å se hva som skjer utover dagen....1.mai barn er ikke dumt! Alltid fri på bursdagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg. Hadde termin 24 april. Å nå er folk spente fordi at mormor og steoldemor har bursdag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen,

Da ble det faktisk 1. maibarn på meg for 2. gang! To brødre med samme bursdag - utrolig morsomt!

 

Vannet gikk kl 9.30 om morgenen 1. mai, feiret bursdag med familiebesøk for 4 åringen fra kl 14-18.30. dro på sykehuset kl 20.30, og babyen var ute kl 22.10 - snakk om turbodag!

 

Hvordan har det gått med dere andre?- noen maibarn der og?

Å det er så deilig å være ferdig! Nå melkespreng og etterrier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...