Gå til innhold

svigerfamilien legger ut bilder av vår sønn på facebook.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

svigerfamilien legger ut bilder på facebook av vår sønn.

jeg liker ikke dette i det hele tatt.

min mann bryr seg ikke. jeg trenger hjelp..

 

vil ha bildene vekk fra nette..

 

noen som kan hjelpe,???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ta det opp med dem. Om ikke din mann bryr seg må du ta det i egene hender. Det er faktisk straffbart å legge ut bilder av noen på nett uten personen sitt samtykke. Og når det gjelder barn er det iallefall ille. De har ingen rett til å gjøre det og du kan faktisk politianmelde dem for det.

 

Så ta det opp med din mann, be han snakke med dem. Fortell han at om ikke ha gjør det så kommer du til å gjøre noe med det og da blir det ikke pent. For det kan ødelegge forholdet til din svigerfamilie om du må ta dette opp. Det er mye bedre om dette kommer fra deres sønn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

takk for svar.

jeg pratet med min mann i sta. fortalte om hva jeg mente og han sendte en meld til dem,..

 

men bildene er ikke fjernet..

 

jeg har kontaktet facebook og bedt de om å fjerne bildene..

 

om bildene er der om 1 uke blir dette politi anmeldt..

 

mvh

meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, dette handler faktisk om mye mer enn et prinsipp. Man legger ikke ut bilder av andres barn på nettet, hærregud! Har du ikke fått med deg advarslene om dette kanskje? Man skal beskytte barn for dette. Man vet aldri hvor bildene ender opp.

 

Nei, dette er ikke normal folkeskikk, man legger ikke ut bilder av andre personer (uten personens samtykke) på nettet spesielt ikke barn.

 

Er enig med HI, jeg hadde heller ikke likt dette! Men det vet familien min da jeg har gitt god beskjed om at mine barn eller meg skal ikke bli lagt ut noe sted under noen omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj akkurat som det er et mål; å bli svigermors drøm mener jeg...HA-HA nå ler jeg inni meg, Anne-B !

Det finnes viktigere ting her i livet, F.EKS DET Å BESKYTTE BARNA SINE Å BLI EKSPONERT PÅ NETTET !!!!

VÅKN OPP!

 

Stå på,HI, det var vanvittig frekt gjort av svigersene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold politiet utenfor dette, de har viktigere og langt mere alvorlige ting å ta seg av.

 

Det kan være vanskelig å si i fra når noen tråkker over ens grenser, men du må bare prøve å si i fra på en ok måte.

 

Går sikkert bedre enn du tror;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Min svigermor la også ut bilder av datteren min på fb, så sa eg at eg ikke ville ha noen som helst bilder av henne utpå, noe alle viste fra fødsel av men det ente me en isfront. Har ikke snakket me henne siden. Egentlig like greit hehe. Synes det er latterlig å ikke respektere valgene til barn/svigerbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...