Gå til innhold

tabbe med pring, hjelp!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg glemte å sette inn ny pring når jeg skulle. Satt inn en ny halvannet døgn for sent. Jeg og typen hadde sex to ganger i løpet at det halvannet døgnet. Etter det bukte vi kondom slik det står i annvisningen. Sist jeg var gravid oppdaget jeg det fordi jeg ble så kvalm, og nå, nesten to uker siden jeg glemte å sette inn ringen er jeg pinadø blitt litt småkvalm.. Men, nå har vi omgangssyken i familien, og jeg håper at jeg evt er smittet av det, for er ikke klar for ny beby enda!! Mitt spmål er om det er flere som har glemt å sette inn ringen som meg og tabbet seg ut, og om noen vet hva sjangsene da er for at man blir gravid? Nå når jeg har satt inn ny ring så får jeg jo ikke mensen, men bortfallsblødning, så lurer også på om det er trygt nok tegn på at man ikke er gravid hvis den kommer, siden det ikke er "ekte" menstruasjon. Håper inderlig noen kna svare meg på dette!!! Hvis det er lite respons her blir jeg glad for hvis noen vil poste inlegget på skravle for meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Er borti samme problemet selv, bortsett fra at jeg glemte det siste p-plasteret mitt...jeg fikk bortfallsblødningen, Men ettersom jeg skjønte av noen andre, så var ikke bortfallsblødningen noen garanti for at man ikke var gravid dersom man ikke hadde hatt 3 forutgående uker med prevensjon...

 

Hvilken uke var det du glemte ringen? Du fikk bortfallsblødningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...