Gå til innhold

Hva er den sunneste frokostblandingen?


*Rutletutt*

Anbefalte innlegg

Jeg spiser stort sett bare frokostblanding til frokost. Det går i All Bran Regular eller Rug Fras med Cultura. Jeg vil ha mye fiber som metter godt. Jeg spiser mye frokost, det er nok dagens største måltid for meg...;-) Ser jo at det ikke finnes noe nøkkelhull-merke på All Branen, og det har vel med sukkerinnholdet å gjøre?

Rug Fras er vel bedre sånn sett, men inneholder mindre fiber + at den metter ikke så mye som All Branen syns jeg....

Har tenkt litt på å lage min egen med frø, nøtter, frukt/bær ol, men det er jo litt styrete også da...Noen tips i såfall? Hvilken frokostblanding liker dere best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager min egen.l Ikke noe styr, bare havre, rosiner, solsikkekjerner og mandler. Og så cultura oppå. Nam nam. Metter bra, mye fiber, mye bra fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser axa godag med frukt. Enten med yoghurt eller melk.

Kjempegod synes jeg. Men hvor sunn den er vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havre, som i havregryn? Lager du den hver dag da, eller blander du og har i en krukke el som varer en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånne lettkokte havregryn. Jeg bare blander hver dag, siden jeg bruker disse tingene til andre ting også og siden mannen min og sønnen min vil ha andre blandingsforhold enn meg eller hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser fitness eller hva den heter. Den har nøkkelhull, og tror det var 54 % fiber eller noe sånt. veldig god, minner litt om all bran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...