Vedr det å gjøre fra seg ymse plasser i søvne, var min onkel svært nøye på å bare bæsje i sin fars venstre støvel! Det skjedde aldri at han tok feil, men med jamne mellomrom syns han det var en god idè å gjødsle støvelen litt.
Til alle dere som tror dere er intelligente og kan fysikk og faanskap generelt
Opprettet av
sug lut
, jan. 25 2010 13:57
64 svar til dette emnet
Skrevet 29 april 2012 - 23:16
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 30 april 2012 - 04:20
Hahaha "gjødsle støvelen"....
Vi bodde i ei bittelita bygd da jeg var liten og vi låste ikke dørene om natta, noe som kanskje var litt dumt siden min bror hadde for vane å gå i søvne. Han gjorde da stort sett følgende; gikk til naboen, kledde av seg pysjen, brettet den pent sammen og la den på dørmatta deres. Så gikk han hjem og pisset i skoskapet. Min mor ante alltid uråd mht skapet når naboen meldte om pysj på trappa.....
Vi bodde i ei bittelita bygd da jeg var liten og vi låste ikke dørene om natta, noe som kanskje var litt dumt siden min bror hadde for vane å gå i søvne. Han gjorde da stort sett følgende; gikk til naboen, kledde av seg pysjen, brettet den pent sammen og la den på dørmatta deres. Så gikk han hjem og pisset i skoskapet. Min mor ante alltid uråd mht skapet når naboen meldte om pysj på trappa.....
Skrevet 30 april 2012 - 14:18
Ah 14 timers vakter. Det er noe eget med uventede hendelser på tampen av en 14 timers vakt. Jeg husker jeg brukte å " henge meg opp" plutselig midt i en arbeidsoppgave kunne jeg bare plutselig stoppe helt opp.
I følge kolleger så de bare at all bevegelse sluttet mens jeg ble sående med et tomt utrykk i øynene i et minutt eller noe. Null reaksjon på ting som skjedde rundt meg. Før jeg våknet igjen. De brukte da å fortelle meg hva jeg holdt på med. Så da bare fortsatte jeg.
I følge kolleger så de bare at all bevegelse sluttet mens jeg ble sående med et tomt utrykk i øynene i et minutt eller noe. Null reaksjon på ting som skjedde rundt meg. Før jeg våknet igjen. De brukte da å fortelle meg hva jeg holdt på med. Så da bare fortsatte jeg.