Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Til alle dere som tror dere er intelligente og kan fysikk og faanskap generelt

• Logg inn for å svare
64 svar til dette emnet

#61 ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 598 Innlegg:

Skrevet 29 april 2012 - 23:16

Vedr det å gjøre fra seg ymse plasser i søvne, var min onkel svært nøye på å bare bæsje i sin fars venstre støvel! Det skjedde aldri at han tok feil, men med jamne mellomrom syns han det var en god idè å gjødsle støvelen litt.

Annonsebilag
Annonsebilag

#62 sommerfugl11

sommerfugl11

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 428 Innlegg:

Skrevet 30 april 2012 - 04:20

Hahaha "gjødsle støvelen"....

Vi bodde i ei bittelita bygd da jeg var liten og vi låste ikke dørene om natta, noe som kanskje var litt dumt siden min bror hadde for vane å gå i søvne. Han gjorde da stort sett følgende; gikk til naboen, kledde av seg pysjen, brettet den pent sammen og la den på dørmatta deres. Så gikk han hjem og pisset i skoskapet. Min mor ante alltid uråd mht skapet når naboen meldte om pysj på trappa.....

#63 Nerdens'mus

Nerdens'mus

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 515 Innlegg:

Skrevet 30 april 2012 - 14:18

Ah 14 timers vakter. Det er noe eget med uventede hendelser på tampen av en 14 timers vakt. Jeg husker jeg brukte å " henge meg opp" plutselig midt i en arbeidsoppgave kunne jeg bare plutselig stoppe helt opp.
I følge kolleger så de bare at all bevegelse sluttet mens jeg ble sående med et tomt utrykk i øynene i et minutt eller noe. Null reaksjon på ting som skjedde rundt meg. Før jeg våknet igjen. De brukte da å fortelle meg hva jeg holdt på med. Så da bare fortsatte jeg.

#64 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 055 Innlegg:

Skrevet 22 oktober 2012 - 09:55

Vis innleggMor Løvehjerte skrev 25 januar 2010 - 23:48:

Og jeg vet om en fyr som brukte å stå opp i søvne og tisse inn i buret til undulaten sin. Mange morgener møtte han en sur, illeluktende pippipp. :o)
Mor Løvehjerte, jeg trengte å le på morran og bedre enn dette blir det ikke!

#65 Mor Løvehjerte

Mor Løvehjerte

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 600 Innlegg:

Skrevet 02 november 2012 - 22:08

Vis innleggsug lut skrev 22 oktober 2012 - 09:55:

Vis innleggMor Løvehjerte skrev 25 januar 2010 - 23:48:

Og jeg vet om en fyr som brukte å stå opp i søvne og tisse inn i buret til undulaten sin. Mange morgener møtte han en sur, illeluktende pippipp. :o)
Mor Løvehjerte, jeg trengte å le på morran og bedre enn dette blir det ikke!

Ja, det er en vakker historie! ; ) Og nå ser du hvor mye jeg følger med her for tida...