Gå til innhold

sex etter fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har det gått snart 8 mnd, og vi må vente enda en stund.... Jeg må repareres nedentil først.... Og det skjer om en knapp mnd... Og etter det aner jeg ikke når jeg skal tørre å gjennomføre et samleie... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist fødsel ventet jeg 4 uker, var vondt de første gangene, men så ble det bra.

 

Nå har det gått 2 uker siden fødsel, og vi er utålmodige. Men har sting som ikke har gått bort enda. Så vi venter i allefall to uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi prøvde igjen i går, 10 uker etter fødsel, og det var litt vondt... Jeg hadde en totalruptur, så jeg har sydd overalt der nede, så jeg var skikkelig nervøs, men det var ikke så ille som jeg hadde trodd. Kan nok tenke meg at det blir bra etter tre, fire ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er minsten ca. 3 og en halv måned. Jeg husker ikke nøyaktig hvor lang tid det var gått etter fødsel før vi gjennomførte samleie igjen. Vi prøvde noen ganger uten at det ble ordentlig da jeg måtte gi meg halvveis. Det svei rett og slett fysisk. Jeg revna til grad 3d under fødselen så det har nok kanskje noe med det å gjøre.. Vi har gjennomført samleie nå da. Syns det er viktig å komme i gang med sexlivet igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

helt enig at d er viktig å komme i gang men d er jo viktig å føle seg trygg på d oxo.. Vi ventet i 2 uker etter d var d ikke lang tid før ting var som før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

venta 2 veker? Jammen, blør dåkke ikkje etter fødsel då? Denne gongen slutta eg å blø etter 5 veker etter fødsel, og det var kjapt! Sist fødsel så blødde eg i 3 mnd... er eg unormal eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Etter storesøster ventet vi 6 uker. Hadde sydd litt og slik. Var akkurat som før.

 

Etter lillebror ventet vi 3 uker. Hadde ikke sydd noe da, var også akkurat som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

er det noe forskjell på hvor lang tid det tar å gro om man klippes eller revner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ventet ti dager de to siste gangene. Litt tørt den første perioden. Aldri sydd eller revnet noe.

 

Anonymous poster hash: bb813...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

 

venta 2 veker? Jammen, blør dåkke ikkje etter fødsel då? Denne gongen slutta eg å blø etter 5 veker etter fødsel, og det var kjapt! Sist fødsel så blødde eg i 3 mnd... er eg unormal eller??

Eg blødde reine syndefloden i 8 veker og dei fleste eg kjenner har blødd i 4-6 veker så i det minste er vi i same båt. Og med tanke på ting skal gro etc for ikkje å snakke om en skal ha litt overskudd etter vakenetter, mammahormon og alt trur eg mange vel å vente både 2-3 mnd og gjerne lenger før ein har sex. Men noken er klar så snart en er grodd og slik. Og heldige er dei :-) Anonymous poster hash: 3c4d5...003

 

Anonymous poster hash: 3c4d5...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...