Gå til innhold

Heeelt ren dusj?? Ikke flekker på glassvegger/dører!!?


nitro circus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliten2

paa glassveggene bruker jeg ren sitronsaft og lar det staa en liten stund og toerker saa av med toerkerull eller en myk klut som ikke loer. HEr hvor vi bor er vannet kjempehardt og vi faar kalkflekker ukentlig rundt springen og paa flisene og paa glass. sitronsaft funker som bare det, og lukter bedre enn eddik som forresten ogsaa funker helt bra. Ellers er jeg svoren tilhenger av bleach (klorin?) og bruker det inne i dusjen, paa vegg flisene kan jeg ikke bruke noe annet enn relativt mild "flise spray" for ellers tar det vekk blankheten (proevde med cillit bang og fikk stygge striper av matt i blankheten).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips som jeg skal prøve, vi bruker cillit bang men jeg synes den tar litt dårlig(til tross for at vi vasker dusjen ukentlig) og gir striper. klor funker bra på gulvet i kabinettet synes jeg:) Men hvis man bruker eddik, er det da blandet ut i vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliten2

teknisk sett skal man vel det, men her er det eneste som virker ublandet sitronsaft eller ublandet eddik, forresten jeg har brukt ammoniakk (salmiakk?)vann noen ganger foer som ogsaa virker veldig bra paa glass. det viktigste er vel aa huske aa toerke godt av glasset naar man er ferdig i dusjen, he he, men det glemmer alltid jeg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Nanosvamp fra Enklere Liv.

 

Oppdaget nå det var en gammel tråd. Sorry.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...