Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Flere igjen her inne???

• Logg inn for å svare
25 svar til dette emnet

#21 bergen81

bergen81

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 november 2009 - 16:57

Lykke til, krysser fingrene for at det virkelig er fødsel på gang!! Svarte deg i den andre tråden, maizi, heier masse på deg også, synes det er på HØY tid med litt føding for oss alle nå altså!

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Draumsyn

Draumsyn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 november 2009 - 19:17

Ja da er fødselen igang - vannet er gått og jeg har vært på føden i ettermiddag:o) På føden ble det bekreftet at det er vannet som er gått. De sjekket at alt er bra med baby og meg, og vi skal møte opp igjen kl.08.00 i morgen. Hvis det ikke starter noe i kveld/natt vil de starte med å gi meg modningspiller i morgen. Og da blir jeg på sykehuset til vesla har kommet til verden. Jordmor sa vi måtte være innstilt på å ha tålmodighet.... skal bli noen spennende dager fremfor oss :o) Sender mye fødestøv til dere andre!

#23 bergen81

bergen81

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 november 2009 - 20:55

Å, heldiggris! Masse, masse lykke til, håper du får en flott fødsel! Så utrolig spennende, håper på at vi andre kommer etter veldig snart!  : )

#24 maizi

maizi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 november 2009 - 21:33

Så utrolig bra Draumsyn!!! Snart er du i mål!!! Hvile deg masse nå før riene virkelig setter inn. Lykke til, så gleder jeg meg til å lese fødehistorien din om noen dager:) Bergen81: Takk for all sympati!! Syntes litt synd i meg selv nå ja:) Skal på 3. overtidskontroll i morgen og tror jeg skal hyle og skrike litt. Nå må noe skje snart! Hvor mye er du over? Regner med du også skal føde på KK pga nicket ditt, så håper bare du slipper å gå like mye over som meg, de er ganske restriktive på KK. Ønsker deg masse lykke til og håper du snart er i mål du også!!

#25 bergen81

bergen81

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 november 2009 - 22:45

Er bare to dager over, så sånn sett er det ikke synd i meg;-) Men alle leger og jordmødre har fortalt meg at jeg kommer til å føde for tidlig, det var lenge opplest og vedtatt at det ble prematur fødsel, men mot alle odds sitter jeg altså her over terminen. Så har ventet på fødsel ganske lenge kan man si. Er selvsagt sjeleglad for at det ikke ble prematur baby på oss, men det har såklart slitt på både tålmodighet og humør og gå sånn i uvisshet så lenge. Og formen er elendig. Skal også på KK, ja, håper jeg slipper å bli satt i gang. Får satse på at noe skjer for deg i løpet av natten, hører jo at noen skryter sånn av denne fullmånen.. Lykke til på kontroll i morgen, kom gjerne med en oppdatering! Selv om jeg håper du slipper å komme hjem for å skrive oppdatering, men heller kan få møte babyen:-)

#26 winterwonderland

winterwonderland

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 november 2009 - 15:11

lykketil alle sammen!! håper på at ting skjer snart....for dere alle