Gå til innhold

vår prinsesse ble født 6.okotober


mi-ke

Anbefalte innlegg

Etter nesten 3 døgn med rier ble vår prinsesse født 6.oktober kl 00.20. Hun var 3415 gr, 50 cm og 36 cm rundt hodet, en flott størrelse. Jeg hadde hyppige rier i lang tid, men fikk dårlig med åpning, så etter 2,5 døgn tok de vannet mitt kl 18.00 og satte meg på drypp, da ble det fart i sakene. kl 00.02 var det full åpning og jeg kunne jeg begynne og presse, (herlig føelse synes jeg) men pulsen til baby`n gikk unormalt lavt ned, så etter 3-4 minutter ble overlege tilkalt og de satte et vakuum (vondt!!), så da var det bare å presse alt jeg maktet, jeg skjønte jo at det hastet, og så kom hun kl 00.20. Hun var helt livløs med navlestrengen 3,5 gang rundt halsen!!! De kuttet navlestrengen i hui og hast og løp ut av rommet, men idet de passerte døra hørte vi hun skrek, så det gikk fint med vårt lille gull. Etter 10 min var de tilbake hos meg og da ble hun lagt til brystet og var kjempeflink til å suge. Ammingen har gått strålende. Nå koser vi oss og nyter dagene og vi er kjempestolte foreldre til vårt første barn :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...