Gå til innhold

BIM treff på fredag for Askerjenter :-)


Hormonella

Anbefalte innlegg

Hei jenter

 

Nytt treff på fredag klokken 1300. Vi kan møtes på den Italienske som ligger i bibliotekbygget i Asker sentrum. Inngang på samme plan som inngangen til Trekanten. Bakkeplan. Fint vær så sitter vi ute. De har rimelig og kjempegod Italiensk mat for de som ønsker å spise.

 

Håper dere som har fått baby vil komme å vise dere frem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lurer på om det er greit at jeg slenger meg med sånn på tampen.

Har termin 19, og har ikke vært med på treff før. Har stort sett oppdaget treffene deres etter de har vært...

Savner litt det å treffe andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner også med at kommer:)

 

Så hyggelig å høre at du tar med bebisen da Sol:) og at det kommer nye på treff også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg gikk glipp av treffet på fredag - men med en god grunn :) Jeg fødte en fiin gutt den 2. oktober, og nå går dagen i ett ;.-))))))

 

Forsøker å få med meg neste treff. Nå blir det vel færre og færre BIM treff på oss men mere baby-treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse! :))))

 

Hehe ja det var gyldig grunn til fravær ;)) Vi blir færre og færre som går og ruger... Bare en uke igjen her nå.... Det er kjempekoselig å få hilse på alle bebisene etterhvert som de kommer til verden!!

Går det bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg kan dessverre ikke fredag kl13 da vi får babybesøk. Skal prøve å få med meg neste treff! Her går dagene i ett med to små tvillingjenter som krever sitt av mat, kos og stell:) Ser for meg at det kan bli litt av et prosjekt å få med seg to stk på kafé, men jeg må jo gjøre et forsøk på en liten tur i hvert fall!:)

Lykke til med innspurten dere som enda ikke har født. Gleder meg til å se babyene til alle sammen etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk jente etter planen på mandag 19.10 :)) Alt bra med oss!

Det blir koselig å få til et treff med babyer etterhvert!

Håper det står bra til med dere alle!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...